Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'twin cilinder brommer' (ID 43556).
De reply is geschreven door crossgek (UserID 7636) op 14-6-2007 21:35.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
In 1962 wint Tommy Robb in Suzuka.
Boring x slag = 33 x 29
2 kleppen per cilinder
10 pk bij 17500 rpm
9 versnellingen
afbeelding
afbeelding
Ikvind net ook nog de rc114 uit 1964. Weer dohc, weer zelfde boring x slag, dit keer 4 kleppen per cilinder. 14 pk bij 19000 toeren, rode lijn op de teller bij 20500 toeren en korte stukjes van 23000 toeren zijn toegestaan . Dit alles is met 9 versnellingen dus goed voor 170 km/h.
( kopie van race-eend forum )
Dus.
1962 bitch !
dus 4takt ownt 2takt
edit :
kut, die andere 4takt bitch was me net voor
Dit bericht is gewijzigd door Mopar op 14-6-2007 om 21:32 uur.
leuk
en de concurentie vertel je niks over
als ik met een crf450 tegen een mt5 ga rijden wint de 4t
kom ik met een cr500 tegen een nx 250 maakt 4t geen schijn van kans.
en in een race met als eis dat je 4t moet rijden wint wss ook een 4t
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vehikel
Geloof me, die brommers hoerboven van Mopar en mij blazen elke 2takt uit dit forum eruit :P Die Rc serie's deden het goed in de racerij. (ondanks de kleine klepjes/staafjes :P)
edit: muhaha
Dit bericht is gewijzigd door Vehikel op 14-6-2007 om 21:34 uur.
wou je wedden ?
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 14-6-2007 om 21:36 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved