Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'twin cilinder brommer' (ID 43556).
De reply is geschreven door Mopar (UserID 11098) op 14-6-2007 21:32.
In 1962 wint Tommy Robb in Suzuka.
Boring x slag = 33 x 29
2 kleppen per cilinder
10 pk bij 17500 rpm
9 versnellingen


Ikvind net ook nog de rc114 uit 1964. Weer dohc, weer zelfde boring x slag, dit keer 4 kleppen per cilinder. 14 pk bij 19000 toeren, rode lijn op de teller bij 20500 toeren en korte stukjes van 23000 toeren zijn toegestaan . Dit alles is met 9 versnellingen dus goed voor 170 km/h.
( kopie van race-eend forum )
Dus.
1962 bitch !
dus 4takt ownt 2takt
edit :
kut, die andere 4takt bitch was me net voor
Dit bericht is gewijzigd door Mopar op 14-6-2007 om 21:32 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved