Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Meeting Forum in het onderwerp 'brommer rodeo 15 juli' (ID 43280).
De reply is geschreven door X-Race (UserID 11005) op 7-6-2007 10:58.

FF wat informatie over mijn Puch Project tot nu toe.

Type motor 2-takt, vloeistofgekoeld 1-cilinder met KIPS
Cilinderinhoud cm3 124cm3
Boring x slag 54,0 x 54,5 mm
Compressieverhouding 10:9:1(lage snelheid), 8:3:1(hoge snelheid)
Kleppensysteem 4-blads carbon fiber zuiger gestuurde membraanklep
Maximaal vermogen 30,2 kW (41,0 PK) / 11.500 rpm
Maximale koppel 26,5 N?m {5.18 kgf?m} / 10.500 rpm
Carburateur Mikuni TMX38x
Ontsteking Digital CDI
Startmotor Kickstart
Versnellingen 6-versnellingen
Frame type Perimeter, hoogwaardig staal
Balhoofdhoek/Naloop 27.0? / 113 mm
Vering, voor 48 mm upside-down meervoudig instelbare vork met 16-voudig in- en uitgaande demping
Vering, achter Nieuw Uni-Trak met verstelbare veervoorspanning en 16-voudig in- en uitgaande demping
Veeruitslag, voor 300mm
Veeruitslag, achter 310 mm
Banden, voor 80/100-21 51M
Banden, achter 100/90-19 57M
Remmen, voor Semi-zwevende 250 mm remschijf, remklauw met 2 zuigers
Remmen, achter 240 mm remschijf remklauw met 1 zuiger
Drooggewicht 87 kg
Automatic Headlights On(AHO) n.v.t.
Complies to EU emission limit -

Jaja,, je zult haast denken dat het geen puch meer is,,

SPONSERD BY J.A TUNING.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved