Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp '50cc' (ID 43325).
De reply is geschreven door ArvidW (UserID 14566) op 3-6-2007 19:03.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thomasrutten
[...]


als je hem laat tunen dan hoef je niets te veranderen.... je brengt gewoon je zuiger en cilinder weg naar bijvoorbeeld twins...... na een paar dagen is het klaar en dan kun je het op komen halen.... je kunt het gewoon weer in elkaar zetten en je hoeft er geen adnere dingen op te zetten.... ze veranderen de poorten en de timing enzo....ook doen ze meestal wat aan de zuiger,,,,




Dit is de een "normale" vespa cilinder, wat kan twins nog meer dan dat ik er mee geprobeert heb?
- Uitlaat verbreden + verhogen
- Spoelers vergroten / richten
- Flow naar spoelpoorten vergroten

Tegen die tijd dat ze bij twins er boosterpoorten in gaan fresen ben je echt al behoorlijk wat geld kwijt, waarom zou je dan niet een Athena kopen en die monteren (geen extra onderdelen voor athena nodig, alleen andere sproeier)

Maar hoe hard wil je dan gaan Vespa-Hein?

Je inlaatje iets groter vijlen, en een cittypower + 1 maat kleinere pully doen ook al wonderen.

Met een 50cc std kun je 60km/uur zeker halen met een proma circuit + uitgevijlde inlaat (60 digitaal, dus niet op std vespa teller)

Dit bericht is gewijzigd door ArvidW op 3-6-2007 om 19:04 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved