Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'NSR 50cc std tunen' (ID 43182).
De reply is geschreven door khpoppema (UserID 4942) op 27-5-2007 12:03.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ArvidW
Zo, 1 op 30 klinkt me als muziek in mijn oren Mijn vespa loopt tussen de 1:20 en 1:25 ligt (constant volgas wil hij ook wel 1 op 18slurpen)
Kun je mij uitleggen wat er niet fijn rijdt aan een malossi 70 + 12 (of 14mm carb) ? Kan hij dan niet op toeren komen omdat carb niet genoeg lucht kan doorlaten?
Ergens had ik gelezen dat de malossi 70 toch wel een cilinder is die behoorlijk koppel op een laag toerental kan leveren (tov andere 70'ers) Klopt dat?
Een goede 2000km oude Malossi 70 voor NSR, is dat evenveel waard als een goede GE2 ?
Ik sta zo verstelt van de carburateurs die jullie me voor 50cc aanraden, ik ben van vespa's gewend dat je rustig met een 13mm kunt rijden op een 74cc, mischien dat ze daarom maar 5pk leveren
18mm keihin zitten toch std op MBX80's ik neem aan dat dit beter af te stellen is dan imitatie (spaco) carburateurs?
ik heb zelf gereden met 70 met 13 mm carb en een homoetje. vrij hoogtoerige allemaal in vergelijking met 50 ge2.
wel sneller dan 50cc met 18 mm.
ik denk dat je eerst maar eens voor jezelf op een rijtje wil zetten wat je exact wilt.
50 of 70 cc?
de snelheid?
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved