Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'hpi, of standaard ontsteking' (ID 43183).
De reply is geschreven door crossgek (UserID 7636) op 25-5-2007 17:36.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx rider 4- live
[...]
binnen rotor heeft imo weinig nut op een standaard set-up
aangezien deze tog weinig toeren draaien
past wel op een oude dt maar moet je wel voor dat type hebben of zelf een grondplaat maken
maar is zonde van je geld (bttr koop je een snelle cilinder voor dat geld en een leuk carburateurtje dan ga je al een stuk harder)
binnen rotor zorgt voor een betere gasreactie (maar op jou set-up zul je niks merken en het rijd ook nog kut voor straat gebruik plus dat je geen licht hebt, tenzij je er een lichtspoel bij koopt maar die geven maar heel weinig licht)
Dit bericht is gewijzigd door tsx rider 4- live op 25-5-2007 om 17:17 uur.
op een standaard honda setup merk je het al goed als je je onsteking vervroegd..
dan merk je een hpi vast ook wel.
maar beter steek je je geld in andere zaken (snelle cilinder,carb,uitlaat)
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Almer
Hmm volgens mij gaat je koppel ook aardig minder worden... En daar heb je net zoveel aan als vermogen, misschien nog wel meer!
zwaar vliegwiel geeft nepkoppel, toeren van het vliegwielzijn niet zo makkelijk te beinvloeden .
dit is met heel veel setup's voor straatgebruik niet echt belangrijk
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 25-5-2007 om 17:40 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved