Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Peugeot Fox' (ID 42542).
De reply is geschreven door Br3cht (UserID 12923) op 21-4-2007 12:38.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SmeeTz
Kijk naar je pijp hoe die op de cillinder zit. Moet je er die pijp op schroeven dmv schroefdraad op de pijp is het een a klas cillinder. En anders als het een b cillinder is of 70cc dan is de uitlaat dmv 2 bouten erop geschroeft. Dat is het eerste wat je moet controleren , als hij erna nog slecht gaat kijk dan naar je vario plaatje. Als het een recht plaatje is zonder gebogen te zijn op het uiteinde. Dan flikker je dat kutplaatje in de eerste de beste vuilnisbak en ga je een 25° ster halen of als je orgineel wil rijden een b plaatje.
mzzl
merci voor uitleg
die is dus vastgemaakt met 2 bouten. maar er is nooit aangewerkt geweest door eerste eigenaar (en is een a-klasse kan da?)
ik ben daarnet al een plaatje gaan halen en zuigerstop gekocht
over die zuigerstop: gwn in je bougie gat draaien en dan luchttol op vario zetten?
Dit bericht is gewijzigd door masato op 21-4-2007 om 13:40 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved