Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Cilinder keuze' (ID 42530).
De reply is geschreven door mblover (UserID 9353) op 21-4-2007 9:27.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scozzisa
[...]


airsal heeft over het algemeen bij al zijn cil's een sterk middengebied, met een stevige pot koppel bij lage toeren.

dit komt echter meestal door de uitlaat, aangezien je vaak bij uitlaten grofweg de laagtoerige en de hoogtoerige hebt, en geen middentoerige waardoor de airsal lekker zou lopen en een ieder zn gezeik over desbetreffende eerder achterwege zou laten. ondanks afwerking vaak toch maar al te degelijke cilindertjes.


ik heb het niet over een airsall voor een antieke mb oid.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sproeiertje
En het gepraat over wat een airsel cilinder doet kwa powerband ligt helemaal aan je setup af (uitlaat,carb) maar die airseltjes/dopler die hebben een vlinderpoort dus wss best hoogtoerig en smalle powerband.



Mijn airsall (op am6 dan, maar volgens mij zit er weinig verschil tussen de am6 en de derbi versie) met een hmr2 die was best wel hoogtoerig, maar had opzich een relatief brede powerband.



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved