Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Frank Arnhem Nsr 125cc-180 cc' (ID 7351).
De reply is geschreven door kowalski (UserID 1063) op 2-2-03?19:54.
Kan die gast niet beter een Aprilia RS250 kopen en deze als RS50 laten registreren? Is net zo fout als dit, maar is er technisch beter tegen bestand met remmen, frame, versnellingsbak e.d.
Sorry, noem me een ouwe zak, maar dit heeft toch niets meer met BROMMER-rijden te maken? Ik vind mijn RS50 met 74cc al linkhard rijden, maar dat ligt tenminste nog dicht bij een brommer. Die Duitse jongens die vroeger (jaren 70/80) vanuit 'die Heimat' naar Renesse kwamen met hun 50cc en later 80cc bromfietsen/mopeds waren toen ons voorbeeld en gezien de setups van de meerderheid hier, is dat nog steeds zo'n beetje. Ik vind 80cc de grens, daar zijn de meeste frames nog op gebouwd en de onderdelen op afgestemd vanuit de landen om ons heen. Ik zou ook liever zien dat de politiek - met hun eeuwig gezeik over ??n Europa - de regels overnamen dat je met een autorijbewijs een lichte motorfiets tot 125cc mag berijden, zoals in meerdere landen om ons heen. Dan voorkom je dit soort capriolen een beetje. Voor mijn part een 125cc met die 34kw (of is dat nog minder) begrenzing in de regels vastgelegd - die is er tenslotte in de praktijk snel genoeg vanaf te halen .
Voor mij hoeft dit niet en ik hoop zoiets ook niet tegen te komen in verkeerssituaties, it's a loose canon!
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved