Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Brommerboer helpt mensen met Honda eerder...' (ID 912).
De reply is geschreven door Saknet (UserID 129) op 26-6-2001?12:50.
Quote:
Originally posted by: bart@blaah?bosma
4 woorden:
nsr met 70cc malossi
Weet jij wat het probleem is? het is echt niet dta de blokjes van de scooters beter gepolijst zijn, of de krukas een slag die weer voor 10km/u harder zorgt..
Het is m gewoon dat voor Aprilia scooters complete race cilinders in de winkel te koop zijn, Al in de fabriek compleet klaar getuned en al.
Als je voor een MB een malossi koopt, dan ropt ie zoals een kreidler met 50cc mammoet cil. De cilinders zijn bij MB/MT lang nie zo goed afgewerkt, dat is alles.
Dit komt, omdat scooters "in" zijn , en aprilia's vooral, door de vormgeving. Dan gaan ze veel meer moeite doen om op dat vlak klanten te werven, want er valt veel meer in te verdienen, dan aan die paar gasten die nog op een brommer uit begin 90 rijden...
Kijk, als je voor een MB een HPI ontsteking haalt, je laat je 50cczeta cilinder door een echte proffesional optunen, je zet er een 16mm onder en je laat er een uitlaat op maat bij maken, dan rop je ech wel hard. Daar rijden ze in de SOBW nl ongeveer mee.. (toch )
Wat jij net verteld, deed mij aan een verhaaltje denken over een kreidler die vs een scoot met complete polini outfit een dragje trok..
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved