Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'honda xl250' (ID 42098).
De reply is geschreven door Thijsse (UserID 1436) op 29-3-2007 23:30.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MrOi
[...]



Zet dat maar uit je hoofd want dat red die nooit. Bij de 8,5 houd het wel zon beetje op. Beter maak je je complete inlaat ff schoon, aan je ontsteking kan weinig fout zijn. Meeste van die dingen lopen standaard eerder aan de arme kant dan aan de rijke, dus mocht het na je carb/luchtfilter schoongemaakt te hebben nog steeds zo zijn ga dan pas met sproeiers aan de gang.

Nee beter nog, zet de ori sproeier terug en ga een beetje met de choke spelen, kijken wat die dan doet (dus choke half openzetten enzo)

Ja ik heb er verstand van, ik heb er zelf een


Je kan ook ff je kleppen checken, op je kop zitten 2 deksels met m6 boutjes. Schroef die eraf en je ziet je kleppen, stop er ff een voelermaatje tussen om te kijken of ze goed staan. Inlaat = 0.5, uitlaat = 0.8

Succes!

Dit bericht is gewijzigd door MrOi op 29-3-2007 om 22:59 uur.


10k red die wel, topvermogen ligt bij de 8,5 en daarna gaat die nog door, alleen is t niet echt goed voor m

toerenbegrenzer gaat in bij 11k rpm



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved