Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Yamaha TZR' (ID 41969).
De reply is geschreven door Royal Club (UserID 10377) op 24-3-2007 12:28.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sander bouwhuis
Mischien ben ik wat ouderwets, maar zou een resonantie -timing niet goed werken.
De versellingen zijn kort dus er moet een uitlaat zijn die het toeren gebied tussen de versnellingen moet kunnen overbruggen.
Ik heb het al eens gemaakt op m'n suzuki ER en puch 2 speed, je hebt dan alleen vermogen op je powerband, maar dit is dan wel heel wat meer dan een expantie uitlat gewoonlijk afgeeft.
Wat is een gemm. timing voor de uitlaatpoort van een 50 snel?
Zijn er wel eens timingmapjes gemaakt van een orgineel en die 50 snel?
Ik ben trouwens meer voor toeren dan voor meer cil.inhoud, is de TZR dan een beetje hufterproef i.v.m. 70 of 80cc?

Heeft een TZR een begrenzing in z'n ontsteking?
Met welke carb. rijdt hij het beste?
Ik zie net dat orgineel er een 14mm op zit, dat verklaard het toerental, ik heb de neiging om voor een 19mm te gaan heeft iemand hier ervaring mee of met een 21mm?

volgende keer kicken van topic is een notitie

Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 24-3-2007 om 12:16 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 24-3-2007 om 12:16 uur.




Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved