Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'airsal' (ID 41834).
De reply is geschreven door mblover (UserID 9353) op 18-3-2007 11:43.

Inbox gehad maar zal hier reageren.

Voor het geld is het een erg rappe cilinder.
Icm een yasuni hmr2 begon hij bij 7.5 a 8k HARD te trekken, en hij trok hem dik de teller uit.
Overigens was dat met de ori 16mm dell-orto en ori luchtbox, dus klonk nog redelijk beschaafd, en liep nog steeds behoorlijk zuinig.

Ik reed op top 115 op de teller (loopt ongeveer gelijk met autoteller bij mij), met 13-47 vertanding. Dit was met overtoeren. Als het je om de top te doen is, met een zwaardere vertanding moet de 120 a 125 haalbaar zijn. Met een 22mm dell-orto is dit nog een stuk beter, die heb ik er later even op gehad.

Onderin heeft de cilinder koppel genoeg om gewoon lekker rustig te toeren, maar je kan hem erg lekker doorjanken.

Bovendien heeft hij een erg leuk tuningspotentieel.

Oke, het nadeel:
Ding slijt behoorlijk, de standaard zuiger is niks, en de afwerking is bagger.
Echter, als je hem afwerkt, dan heb je voor niet te veel geld een erg rappe cilinder.


Verder, als je iets zoekt met veel koppel onderin, dan is de zwarte top een betere optie in deze prijsklasse.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved