Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Turbo op vespa' (ID 41223).
De reply is geschreven door bart de scootergek (UserID 1793) op 17-2-2007 17:35.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
[...]


Als je die roterende inlaat maakt is het een kleine moeite er een roterende uitlaat bij te maken. Je kunt dan spoelen wanneer je wilt, en onderdruk in je carter heb je niet nodig omdat je je uitlaatpoort heel vroeg kunt sluiten.

Probleem met injectie is dat je zelf de computer zult moeten maken/programmeren. Mij lukt dat iig nooit.

Al met al ís een turbo op een brommer zetten omslachtig, en een goede oplossing heb je zo 1-2-3 niet ben ik bang.



Waar wilde je twee roterende inlaten kwijt? Kant van vliegwiel lukt nog wel met binnendraaiert, maar rechts zit over het algemeen een koppeling. Ik weet niet welk blok je in gedachten hebt.

Kreidler had ze volgens mij wel aan beide kanten, maar hoe dat zit :S.

Injectie zooi is niet moeilijk aan te komen, gewoon compleet overnemen van Ditech, en dan andere ecu erbij van malossi oid.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved