Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'cilinder tunen' (ID 41271).
De reply is geschreven door honda-mbx (UserID 6581) op 14-2-2007 22:24.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]
30 kan ja 32 is ook al vrij veel eigenlijk. dan word je cilinder best hoogtoerig
hoogtoerig? weet je wel waar je over praat, blowdown zegt iets over hoe piekerig hij word.
met een timing van EX 150 IN 80 zou je dus een blowdown hebben van 70/2=35 nou is dat hoogtoerig?!
beter zeg je niks, daar heeft degene die dit topic start veel meer aan dan deze nutteloze reply's.
@ TS: als er 2mm van allebeide poorten af moet (omhooggericht) dan zou ik de cilinder 2mm ophogen en laten afdraaien.
of je kop in je cilinder laten zakken.
en wat zijn je timingen?
wanneer je die wil veranderen zou de bovenkant van de poort dichter bij de bovenkant van de cilinder moeten liggen.
houdt dus in dat je aan de bovenkant materiaal weg haald.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved