Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Koeling linker krukashelft Honda' (ID 41163).
De reply is geschreven door Thijsse (UserID 1436) op 8-2-2007 16:56.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
-NSR heeft bijvoorbeeld aan beide kanten die smering, het blok blijft veel koeler, maar dat is door het lc systeem, maar als ie stuk loopt zijn het ook gelijk beide lagerbussen.

-Vergroten van smeerkanaal lijkt mij geen optie. Je hebt niet te maken met enkel een vloeistof die er doorheen hoeft, het gaat om een mengsel van een boel lucht met een beetje brandstof. Zolang die brandstof in die lucht zit verneveld zul je daar nooit met simpele aanpasing van het smeerkanaal meer mengsmering bij het lager krijgen(lijkt mij zo)

Dit bericht is gewijzigd door MT70-nolimit op 8-2-2007 om 16:43 uur.


dat evrhaal van midelpunvliedende krach in samenwerking met warmte is onzin

en dan, hoe is t linkerlager bij een nsr dan gesmeert?


ik weet dat t bij tsx hetzelfde werkt als bij mt en mb, maar tsx heeft er nooit last van, ik denk toch dat je je oplossing moet gaan zoeken in t zwaar opvoeren van die blokken, en niet in de smeing en de warmte



ik moet wel toegeven dat ik hier zelf ook wel een over gedacht heb, om het linkerlager ook op een of andere manier in de olie te laten draaien


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved