Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'skoetur fiets!! whaha' (ID 7001).
De reply is geschreven door Rudy (UserID 655) op 15-1-03?00:51.
ja daar heb je idd eigenlijk alleen last van als je wilt racen/opvoeren, maar er is zelfs een bmw boxer race klasse
Maar ik heb al wel vaker gehoord dat ook geone mensen de tandwiel verhouding aanpassen
b.v. met een duc (met carb, 850cc) dat hij 50 kan lopen in zijn 2 , 1 was te licht 2 te zwaar die man had voor 1 tand kleiner erop gezet en de motor liep kwa top zelfs harder
Het grootste voordeel blijft toch wel het weinige onderhoud ook als je door erg zwaar terein rijd,zeker bij een traktor ketting zou ook door de grond heen baggeren
het is gewoon nogal gebruiks afhankelijk
en prijs natuurlijk ketting is redelijk veel goedkoper.
[Dit bericht is ge-edit door rudy op 15-1-03 01:01]