Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Honda Mbx 80 clinder op nsr 50 carter' (ID 40910).
De reply is geschreven door honda tim (UserID 13057) op 26-1-2007 0:51.

ja het carter wordt netje sopgelast een daarna gevlakt en gekotterd dus geen gebeun met vloeibaar alu enz gewoon netjes laten oplassen en kotteren heb al een adres daarvoor. maar nu ff een antwoordt op mijn vraag als iemand het weet. verschiol in drijfstanglengte is 1 mm. nsr drijfstang is 1mm korter. dus cilinder 1 mm afdraaien en dan is het ok?? of als ik het carter toch vlak gewoon carter een 1 mm afrezen?? dan komen de tinmingen toch gewoon perfect uit neem ik aan? omdat de de slag gelijk is en de cilinder of carter 1mm afdraaien, dan ben je toch ook die mm kwijt die je te weinig hebt in drijfstanglengte omdat je en mm van je cil afhaalt? tapdraden kloppen dus past gelijk. en koelin gaat dat goedkomen? wordt die cil genoeg gekoeld? en eventueel een advies in type krukas lager wat ik zou kunnen gebruiken?? reacties graag alvast bedankt.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved