Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'NSR of RS' (ID 6919).
De reply is geschreven door De Schout (UserID 755) op 9-1-03?11:12.

Quote:
Originally posted by: Hier_ben_ik

Quote:
Originally posted by: solidsjakie

Quote:
Originally posted by: Hier_ben_ik

Quote:
Originally posted by: crazypeter

moet je maar izz op marktplaats kijke waar een nsr voor te koop staat

rond de 1200 euro



ja op MARKTPLAATS staat dat inderdaad.. daar moet je van alle prijzen ongeveer een derde aftrekken voordat het een redelijke prijs is (en dat lukt ook altijd als je gaat kijken/kopen )


ik zou gewoon je nsr houden. voor 200 euro kun je hem wel goed maken lijkt me.. wat is er allemaal NIET goed?? denk alleen misschien cilinder (blokje) want verder kan er niet veel kapot zijn (uiterlijk telt fftjes niet). Kabelboom is compleet neem ik aan, daar ligt het dus niet aan (misschien een snelle cdi ofzo kopen/krijgen) dus dan heb je alleen blok, ketting en tandwielen over. Je koopt een goed, compleet MBX80blok voor 400 gulden, nieuwe ketting/tandwielen voor 30 euro ofzo en je blaast 100 (of harder op een nsr.. 110?) voor 200 euro zonder elke keer dat mierengeneuk van hij doettut niej




gewoon honda houden, zeer goeie kwaliteit

en als je een mbx80blokje koopt kun je dat ori blokje weer verkopen voor 100 euro compleet ofzo dus dan houd je nog 100 euro over.. misschien 2 nieuwe bandjes, houd je nog 50 euro over voor een nieuwe koppelingskabel, remblokken, spuitbus en euhm.... halogeenlampje


ik zijk ook niet, van hij doet het niet,maar ik heb er zon hekel aan dat ik 2000/3000 km rijd, dan weer 2 maand in de schuur, dan weer dit, daar word ik strontziek van, en het liefste had ik er al lang een 80 mbx ondergeknald, maar mn pa wil niet. En ik wou altijd gewoon met verkeer mee, 80/90, maar nu wil ik het liefste rijden.
Ik zal ut verhaal wel ff uit type:

Er was eens een nsr. Ik had een hele zomervakantie hard gewerkt en gefeest, en genoeg geld voor een 70 en wat andere dinge die ik wou hebbe, dus ik bestelle, bij vdh, duurde lang, dus afgezegd, en immi gekocht, dronder gezet, rook, kut, koppakking lek, dus nieuwe dr tusse, nog rook, kut, kop krom, dus andere kop halen, nieuwe koppakking, rook. Dus ik weer naar de brommerhoer, zij kijken, en na 2 weken waren ze erachter dat de cil nie goed was. Dus zij belle, als we dr een gehoonde goeie malossi drop zette, en je moet 50 euro bij legge, is het dan goed, zijke over de prijs, maar niet redden, doe ook maar, dus ik brom opgehaald en inrijden, 600 km bij smeren, de hele zooi, en toen langzaam aan meer gaan jagen, na 2000km wil een kameraad gaan rijde, beltie na 10 min op, ja, hij doet nix meer, dus ik op zijn scoot :p naar hem toe, nsr opghaald, zuiger, cil en rukas an stront, alles, dus ik bale, nou ja, miskien garantie, nee, wel krukas voor halve prijs, gelukkig, nog iets, maar ze zien me daar niet weer, dus ik naar kameraad, blok revicere(duurt 1 maand bij hem, heb meer te doen, maar tis gratiz) en nu, ori drop met 70 kop, da wil nie. Nou, dan maar zeta, nee, die is niet honderd. En vliegwiel loopt ook aan tege onsteking. Dat laaste zal nog wel verholpen worden, maar dat met de cil, jah, wat moet je daar nou mee. En hij leefde nog lang en gelukkig.

Ik ga denkik een immi 70 kope als ik mn nsr houd, maar die rs zit me ook wel goed, maar ik wil geen sleutel bak hebben.








[Dit bericht is ge-edit door solidsjakie op 6-1-03 10:32]



TIP

laat die malossi gewoon weer uitboren zat ruimte over, mijn malossi is ook 5mm verder opgeboord dan origineel is duss


uhh een malossi kun je egt nie naar 50.5 honen/ kotteren of wat dan ook hoor. tenminste niet eentje voor een nsr50


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved