Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Sprint NSR powered by SDT-tuning' (ID 40485).
De reply is geschreven door honda-mbx (UserID 6581) op 25-12-2006 11:06.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: drd erik
netjes hor
maar vroeg me af waarom je de cilinder aan de onderkant en bovenkant gaat afdraaien..
cilinder onderkant afdraaien is timingen naar beneden brengen, (squis) wordt dus ook krapper
en al ga je hem dan nog is aan de bovenkant afdraaien hou je geen squish meer over?
en wil geen discussie uitlokken over honda/derbi/am6 een honda is zeker ook wel snel te krijgen alleen moet je er gewoon veeeeel meer aan doen, wat natuurlijk ook een uitdaging is.. ik vindt t iig onwijs cool om te zien, maar vraag me af of een cr versnellingsbak niet te korte versnellingen heeft?
en hoe zit dat bij een honda cr cilinder, neem aan geen koeling door t blok..
afdraaien heeft met meerde factoren te maken, ten eerste moet het slag verschil opgelost worden.
en dan natuurlijk de squish ed nog goed zetten, zit er niet over in
versnelling is waarschijnlijk niet te kort, eventueel pas ik mn tandwiel verhouding op achterwiel en blok aan.
(eventueel kan ik ook de vertanding van de bak aan passen.. heb het materiaal er voor. )
koeling zit gewoon op de cilinder, en loopt niet door het blok.
anyway, bedankt voor de reactie's
@ rest: uiterlijk komt ook heel zeker goed, volg het maar.. zal deze week weer even nieuwe foto's maken..
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved