Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'brommercross puch setup' (ID 40346).
De reply is geschreven door PraatPaal (UserID 3642) op 17-12-2006 23:01.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]


sinds waneer is er een 80cc athena?
zit je niet in de war met een niewe 72cc airsel?

maar idd mk is een goede cross cillinder


ik zal ff foto zoeken die athena (of eurocilindro?) heeft vlinderinlaat en uitlaat vlinderpoort.

en nee het is niet de 46mm Airsal, dies ook nieuw, maar voor die 80cc moet je je carter kotteren, voor de 72airsal niet

hier wat info


Quote:

http://img108.images...6/parmakit75el6.jpg/
Parmakit 75cc (47mm):
Nieuwkomer met ZEER veel tuningspotentie.

Te herkennen aan:
Vlinderpoort in in- en uitlaat (zichtbare spijl als je in het in- of uitlaat kanaal kijkt)

+'vlinderpoort' in de uitlaat
+'vlinderpoort' in de inlaat
+zeer veel koppel door vlinderpoort
-4poorter

Aluminium met nicasil wand
Inlaatpoort (132º): vlinderpoort
Spoelpoorten (132º): 2
Uitlaatpoort (170,5º): vlinderpoort
Blowdown: (19,25)
Boostpoorten: 1
Bijzonderheden: Schuine uitlaatflens. Motorblok moet uitgekotterd worden om deze cilinder te kunnen monteren.




Quote:

http://img301.images...8995/blokdoosxm7.jpg
http://img137.images...2184/cilinderpr9.jpg
Airsal 72cc (46mm)
Nieuwe Airsal cilinder, grootste cilinder ooit gemaakt die in een puch carter past zonder kotteren.

+veel cc's zonder kotteren
+geleverd met HD kop

Aluminium met nicasil wand
Inlaatpoort: ovaal
Spoelpoorten (128º): 4
Uitlaatpoort (175º): ovaal
Blowdown: 23,5
Bijzonderheden: Ronde inlaat waar zo een 20mm op past. Verkrijgbaar in een versie met rechte uitlaatpoort en met schuine.




props voor JorisMB en andere @ PF voor cilinderdatabase

Dit bericht is gewijzigd door PraatPaal op 17-12-2006 om 23:02 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved