Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'mtx 80r cilinder op mt5 blok?' (ID 40039).
De reply is geschreven door - Han - (UserID 12551) op 19-11-2006 14:27.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
mwa dat over de waterpomp kun je je later nog wel zorgen over maken, dat is toch wel te maken.

slag van mt5 en mtx80 is hetzelfde.
alleen hemd van mt5 is 50mm, en van mtx80 is 60mm, het eerste deel iig, na n mm of 12 word het wat dunner.
dus het cartergat moet iig gekotterd worden.
je spoelkanalen int carter zul je ook uit moeten frezen.
tapeindes komen niet overeen, en de tapeindes vallen zegmaar in elkaar, dus dat moet je ook zien op te lossen (dmv carter oplassen, vlakken en nieuwe gaten boren of iets dergelijks).
en dan zit je nog met het hoogteverschil.
drijfstanglengtes schelen zon 10mm, maar het zou me niets verbazen als een mtx80r carter wat hoger is zegmaar. dusja dan maakt t weingi uit.


ik zat te denken dat ik een ophoogplaat maak, die ik maak op de originele tapeindes en dan op de ophoogplaat nieuwe tapeindes


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved