Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Mijn mt is standaard en te langzaam, hoe voer ik m op?' (ID 6796).
De reply is geschreven door NSR RULEZZ (UserID 571) op 30-12-02?22:07.

Quote:
Originally posted by: RS80_Racer

Ik had toen ik mijn MT net had, een 50 imi en verder standaard (behalve de uitlaat (Luhao) en een gevlakte HM16.6 kop) met twv 14-40 en daarmee trok ik sneller op dan/als kameraad op een MT met 50 zeta en alles onbegrensd en tecno pijp met twv 13-44, ik reed hem eruit en mijn top lag op 85 op teller.
Toen was de voorkant nog wel origineel en achter opgehoogd maar toch, ik woog toen 110 kilo (nu minder hoor).
toen heb ik hem aso opgehoogd, paar cm lager als Ludes MT en reed met dezelfde cil en rotte zuiger nog maar 70.
Toen eerste 70 imi met 16mm, top weer op 85, 2 imi, top op 60, 3e imi top op 70...

Andere kameraad van me trok met 50 imi en mijn oude uitlaat iemand op een MB met 70 zeta eruit,HOHO meneer die vriend van jou beweren dat hij mij eruit trok nou reken daar maar niet op ik trok hem er VET uit en ik ree nogwel ZONDER LUCHTREGELSCHROEF dus die vriend van jou moet niet ze zwetsen :( top was wel lager natuurlijk maar deze MT trekt ook wel tot 80-85 en trekt dus knetter-de-knetter

Dus verspil je geld niet aan een merk 50 (tenzij je een Honda 50 origineel Belgi? koopt) of een 70 imi, maar koop een 50 imi (E 45,-) of 70 airsal/eurokit (E80,-)...


hmzzzz... zie rooie.

Quote:
Originally posted by: xilorp

Jongens,

Hou in godsnaam nu eens op.........en denk nog eens een keer na.
Honda mb5....80ccblok 5bak 110cc autisa cilinder 26mm mikuni carburateur(powerfilter)110cc proma uitlaat 15/38 twv....en als ik geluk heb haal ik net 110/115 KM`s.
Hoe kan het zijn dat je met een RUKcilinder zoals een 50cc imi....KM`s haalt zoals 80/85.
Als deze KM`s al haalbaar zijn dan is het vast met de wind mee en van een hele hoge berg af.

Wees blij als je met een 50cc snel met wat extra dingen 70 KM`s haalt.

Zijn er vragen over hoe en wat dan hoor ik dat graag.
Misschien kan het zo zijn dat ik mensen verder kan helpen.

Xilorp


nou simpele reden is dat een 110cc in het echt maar 98,5 cc is (toch) dat jij tezwaar bent jeje brommer tezwaar hebt vertand en je afstelling niet goed is en valse lucht zuigt
26mm op een ongetunde 110? uuh benzieneverbruik/snelheid klopt dan ook niet helemaal lijkt me
proma80? hmzzzz zijn er geen betere voor een 110cc?

owja waar het over eigenlijk over ging
mijn mt met snelle uitlaat bocht 12mm carb en snelle slangen reed met een 70imi krap aan 70
en met een 50imi 80/85 kortom die 50cc ree beter
mijn 70zeta ging op teller tegen de 100 aan met 70zeta 20mikuni proma80 powerfilter 4bak gemeten in een honda civic 1.4
en owja goedkoop opvoeren als je een 50snel hebt die erop laten anders 1 kopen tjek je compressie en zuiger/veren enzo en stel je carb. goed af dan moet hij wel 60+ gaan


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved