Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'GT4 50cc.nl' (ID 39824).
De reply is geschreven door christianos (UserID 4992) op 6-11-2006 21:38.
owja even ter info
Menschjes halen dat altijd door elkaar, ik leg het 1 keer uit, en onthoud dit.
Je hebt GE2
Okee, dat is zullen we zeggen'honda taal' voor 50cc.
In duitsland hebben ze een slome GE2 standaard, in nederland hebben we een nog slomere GE2 genaamd GJOL, in belgie hebben ze de snelle GE2.
Nou je hebt dus snelle GE2's
- De Belgiscge GE2 (standaard en noiet zeldzaam)
- De Ge2 GT4, ik denk ook die van barry, honda namaak van de ori race cilinder, is nog te krijgen op 50cc.nl, is wel aardig snel maar de afwerking is niet bijzonder. (buitenkant staat GT4, in de inlaat staat Ge2)
- En je hebt de Gt4, de echte..de heilige graal onder alle ciliinders, heb me ooit eens laten vertellen dat er 40 van gemaakt zijn door honda, helemaal af gepolijst en super timingen, O ring , uitneembare kop, het bekende werk, die zitten op de NSR sprinters van Honda zelf.
In de SOBW rijden ze voornamelijk met GE2 (belgisch) en Eurocilindro 50cc.
Heeft iemend op BF ooit zo'n echte GT4 gezien? Ik denk het niet, ik heb er ooit 1 gezien bij leertouwer los, maar die werd behandeld alsof die goud was.. maar ik kan je zeggen, de poortjes zijn daarvan aardig lief..
een echte GT4 herken je van een kilometer nog, dat is geen cilinder meer, dat is japanse huisvlijt..
owja en al die andere meuk waar GE2 of GT4 instaat is imi
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]
getuned..
"dat meen je niet" *imiteerd ruud de wild stem*
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 6-11-2006 om 21:41 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved