Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'AC cilinder op een NSR?' (ID 6801).
De reply is geschreven door Hans F (UserID 1202) op 28-12-02?11:47.

Quote:
Originally posted by: wipe-out


ligt eraan of dat de cilinders even hoog zijn

zo ja:

De slag is hetzelfde, dus de zuiger tov de cilinder komt even hoog als bij een mb blok. Om die zuiger net zo hoog te kunnen krijgen, moet de krukas lager in het blok zitten door de langere drijfstang, en is de afstand van pen tot aan de cilindervoet hetzelfde bij nsr en mb/t

Vaag uitgelegd dan.

zo nee:

Gewoon de cilinder lager of hoger brengen dmv afdraaien of door een ijzeren plaat onder de cilinder.

[Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 28-12-02 00:35]


Jij snapt er dus geen reet van. Blorn heeft het over timingen, deze veranderen door een andere drijfstanglengte, dit heeft niks te maken met de hoogte van de cilinder. De sinusbeweging verandert door een andere drijfstanglengte (ik heb dit pas 2 of drie keer uitgelegt).


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved