Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'binnenrotor.' (ID 6700).
De reply is geschreven door DaveTSX (UserID 683) op 21-12-02?21:24.

jah en ze hadden het over een ontstekingshuis ofzow
Daar bedoelde ze het vliegwiel mee
stelletje lompe gasten

Nou, binnenrotor maakt wel degelijk uit!
Ik heb een binnenrotor van een RM125cc op mijn TSX, en je merkt echt wel verschil. In de 1 issie zowieso een STUK sneller doorheen, en in de andere versnellingen merk je ook dat ie toch wel best wel meer power heeft. iig merkbaar meer vermogen.

De gasreactie is wel HEEL vet :n

het trilt ook stukken minder bij mij, met origineel vliegwiel trilt ie als een gek bij de 9000 toeren, nu nog maar een beetje, das wel fijn

alleen als je je koppeling te snel laat opkomen slaat ie je gewoon af, omdat het vliegwiel te weinig massa heeft en daarom te snel afgeremd word

Dus als je je koppeling te snel laat opkomen bij te weinig toeren valt ie gewoon uit, en onder de 1800 toeren stationair ofzow valt ie ook uit, maar hij kan prima 2000 toeren draaien.

Ik ben nu mijn nieuwe eurokit 70cc aan het inrijden (bij mijn oude had ik de uitlaatpoort te breed gemaakt, HAP, zuiger+veren weg :().

Ik ben benieuwd hoe die hier mee gaat rijden, volgens mij wel aardig hehe


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved