Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'meer kracht onderin.' (ID 39005).
De reply is geschreven door hondansrpower (UserID 6597) op 18-9-2006 22:58.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renegade
jij dom .. dr is gewoon niet veel uit die cilinder te halen icm die uitlaat + carb . jij snapt!
ik weet wat deze producten doen op een derbi blok .. DUIDELIJK genoeg?
en owja 12500 niet gezond? zo te horen rij jij op een oud hok dat daar niet eens in de buurt kan komen!
orginele cilinder van DERBI( snelle versie) draai met een leuke uitlaat al 11500. 12000 toeren.
dus kom niet janken dat ik niks weet van derbi!
dus topic starten .. als je niet te veel wilt uit geven, opzoek gaan naar een orginele derbi cilinder en de kundo pijp verkopen voor een andere leuke 2 de hands uitlaat .. ik durf te wedden dat je verschil gaat merken
Dit bericht is gewijzigd door renegade op 18-9-2006 om 22:35 uur.
ja klopt derbi ori cil is egt snel,icm met 19mm en ander pijpje heb je egt wle lkkr koppel.
anders meo 80 dr met ori pijp en 19mm erop zetten,kost nie veel.
en over da toeren geleuter,mijn rs draait met 80 roze top 13500 rpm,en heefd 14,4 pk aan kruk,rij er iedere dag mee na nijmegen en blaas ook stevig door met het ding,blijft ook heel,gaat er met net om hoe je er verder mee omgaat.
da je snel bent wil nei meteen zeggen dat je brommer onbetrouwbaar is,ik smeer altijd met motul of putoline en tank altijd euro 98.
en rij hem goed warm,scheeld allemaal.
en gewoon goed afstellen.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved