Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'meer kracht onderin.' (ID 39005).
De reply is geschreven door zundappchef (UserID 2554) op 18-9-2006 22:15.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


@ chef: zuipen zal wel wat meer worden ja. maja je kan niet alles het fijnste hebben.

en warom ik het nou al wil. k ben hem nou optisch op aan het maken.
motorisch wil ik zoveel mogelijk zo nog laten omdat het nou wel goed loopt alleen onder in is echt te triest. en ik wil ook wel is rustig lekker lager in toeren kunnen rijden en dan gas open en dat er ook wat gebeurt. nou is het niks niks en dan begint het.



denk dat die 19 mm je cilinder goed zal doen al je het zuipen niet zo erg vind

je zult zeker erg veel vermogen winst hebben

en een 19 mm kan handig op een 50 cc en dan ook nog een wat snellere 50

zou die 19 mm is proberen te mikken dan zal die zeker meer trekkracht onder in geven


wat aan te raden is GEEEEN GEEEN power filter te kopen en de ori houden




edit: oja en deze klets toch better maar niet aannemen

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renegade
[...]


koop 4 tak dan heb je pas power onderin



voor de rest .. linkt mis wat stom maar gooi die cilinder maar gelijk de sloot in net zo als de kundo uitlaat.

zal je ff vertellen:
new west- is nog langzamer en nog meer bagger dan de orginele cilinder.

kundo- is een uitlaat die maar tot 9000 toeren gaat .. opzich gelijk aan de orginele uitlaat ..

ik hoop voor je dat je zelf niet deze onderdelen hebt gekocht want anders heb je je geld best verneukt!

als je 50 cc wil blijven rijden kan je best voor een doppler50/ airsal50 hebo manston/NG of de metra kit pro race 50 of de sp versie.

kwa uitlaat iets nemen wat toch meer in toeren beukt( al blijft et 50 cc) ga dan voor de conti/gianelli, MK, doppler, ofyasuni

carb moetje gewoon voor een 17.5 of maximaal een 19 gaan.

hoop dat je wat hebt aan deze info




hij wil graag alles kapot draaien en zoveel mogelijk geld proberen uit te geven


Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 18-9-2006 om 22:17 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved