Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'wats aan de hand?:|' (ID 38715).
De reply is geschreven door markieej (UserID 11566) op 9-9-2006 18:32.

mooi, het geeft me wel een goed gevoel dat het kan kloppen volgens jullie. door jullie weet ik dus zeker. ik gebruikte zelfs benzine 98 en half synthetische olie, dubbel op dus. dus dan gaat het inderdaad hard met de roet vorming als ik alles moet geloven. uitlaatje is al besteld: de technigas rsg. lekker goedkoop uitlaatje met lekker lawaai, en dat is waar het mij om ging. alleen dat afstellen zie ik tegenop (alhoewel hij echt vet mooi stond afgesteld! stationair 1000 toeren!) ik ga dit uiteraard niet zelf doen en laat het dus doen. ook dat gedoe met zo'n stomme sproeier zie ik tegenop, want kom echt gewoon te moeilijk bij de vlotter daaro. ik laat dat dus ook doen. ik zit nu alleen met de katalysator van de uitlaat. er loopt buisje van de uitlaat naar de luchtfilter, ik denk dat ik het rubberen gedeelte doormidden knip en dan dubbel vouw, en dat vastzet met een slangklem (tyrep dat je los en vast kan schroeven, vaak van metaal). dit is best een goed idee dacht ik zelf, anders weet ik niet namelijk hoe ik het gedeelte op de luchtfilter docht moet maken dan, want dat moet wel dicht, anders kan er te gemakkelijk vuil in komen, of kan die beter openblijven?
groetjes mark


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved