Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp '50cc doppler am6' (ID 38608).
De reply is geschreven door Razor (UserID 3769) op 30-8-2006 23:40.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XtreemTerror
[...]

geen ervaring met manston zie ik,
elke cilinder is gemaakt voor op de weg(oke somige uitzondering)
de ene slijt sneller , dan de ander i.v.b toeren enz,
andere slijt sneller door de afwerking en ga zo maar door,
als je gewoon normaal warm rijd + goed smeert enz rustig rijd (dus niet zoals royal zei konstant 13k toeren draaie)
gaan inprincipe alle cilinders wel lang mee,

over lagers,
tja ligt ook aan hoe jij warm rijd enz,
meestal rond de 20000km worden ze vervangen , en krukkas houd aardig wat
als je bijv een 70cc tuned houd ie weer niet maar normale of snelle 50 wel

ik rijd idd zelf met een maston jah alleen de NG.. maar een echte manston heb ik het over.. wand is vrij zacht, zuiger 1 veer en heel strak getimed.. dus niet goed voor straatgebruik.. tuurlijk alles kan en uiteraard licht de duurzaamheid van iets er altijd aan hoe je er mee omgaat.. maar dat is logisch en was ook nog eens al eerder gezegd in dit topic


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved