Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'We zijn er ingeluisd.. ik weet het zeker' (ID 38531).
De reply is geschreven door Peer24 (UserID 10468) op 23-8-2006 13:11.
Er is bij mij ook een hoop geld in gegaan omdat ik een
Kreidler had met een duits frame. Nieuw frame word steeds
duurder en duurder laatste tijd. Je merkt dat met alles het
word gewoon zeldzamer. Ze vragen nu voor een Nederlands kreidler
frame rond de 80 a 90 euro. En dan maar hopen dat alle schroef-
draaden goed zijn in het frame , en dat het recht is. En dan
laten spuiten, en dan schouwen. En dan maar hopen dat je er
door heen komt. Want nee, Ze maken geen soepele regeltjes voor
oldtimers wat ze dus wel zouden doen. Jaaaaah 1 ding jah, Voor
1973 ( Excuus als dit fout is ) dan hoef je niet perse een
nederlandsframe hebben met een goedkeurings nummertje. Maar wat
je wel moet hebben is een Betriebslaubnis, Dat heeft ook niet
elk duits frame meer hoor. Na 1973 moet je dus naar de RDW als je
een duits of zwitsers frame heb. Je moet een complete brommer laten
zien, Deze word gekeurd en je bent dacht ik iets van 120 euro lichter.
Nou leuk hoor dat oldtimer rijden, en dan ook nog maar hopen
dat je door de keuring komt.
Vroeger, Vroeger was alles beter. Over het opvoer spul.
Tja als dit word verboden om te verkopen zullen er een hoop
bedrijfjes verdwijnen omdat ze eigk alleen maar aan opvoer
spul verdienen. Bijv Chris Homoet in Soest, de wel bekende
Zwarte homoet uitlaatjes die het overal goed op doen en over
goed presteren. Die mogen dan dus ook niet meer worden verkocht.
Dus ook niet voor de kenteken rijders ????
Nahjah gewoon laten gaan, en we wachten gewoon af hoever we komen
in dit land. We zullen het zien.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved