Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Knowledge Base - Aanhaalmomenten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1108 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Aanhaalmomenten
Categorie Aprilia / SR / Technische gegevens
Datum van plaatsing 5-7-2005 22:58
Geplaatst door Nick

Aanhaalmomenten Aprilia SR

Component Nm
Cylinder head nuts 10
Bougie 20
Termostaat plug 35
Olie aftapplug 18
Intake bolts 8
Transmission belt cover bolts 12
Front variator pulley nut 33
Clutch housing nut (rear variator nut) 50
Starter gear retainer screws (2 stuks) 9
Gearbox cover bolts 12
Vliegwiel moer 38
Stator bolts 9

Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Roedi-Loerbeek 5-7-2005 23:06 Print reply

Posts: 1492
Dit zou mischien wel handig zijn voor de beginnende knutselaars, na verloop van tijd krijg je daar zelf ook wel gevoel in.

Is er alleen een probleempje: meestal als je begint met knutselen heb je nog geen momentsleutel
 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT
koen-z 5-7-2005 23:15 Print reply

Posts: 3702
een moment sleutel?

volgens mij gebruikt 70% van de ervaren sleutelaars die niet.
 
honda_for_life.com 5-7-2005 23:20 Print reply

Posts: 4176
wat is een momentsleutel



ja ik ben noob
 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?
theredone51 6-7-2005 12:46 Print reply

Posts: 2506
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_for_life.com
wat is een momentsleutel



ja ik ben noob


een dopsleutel zegmaar waarvan je het aanhaalmoment (= kracht) op de bout/moer kan instellen
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
xander_cage 6-7-2005 12:48 Print reply

Posts: 198
en meestal zijn die zodanig lomp dat je en veel onderdelen niet kunt, de mijne toch
 
tuning f(4)ever
mini89 30-1-2011 1:19 Print reply

Posts: 495
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: xander_cage
en meestal zijn die zodanig lomp dat je en veel onderdelen niet kunt, de mijne toch

beetje jammer zijn meer sr modellen dan hier ff staan
eerste luchtkoeling met minarelli vertikaal
1 jaar lc 1996 met minarelli horizontaal
dan de geliefde ditech met morini motor
gelukkig daarna morini met een carb
laatste series met piaggio motor carb en injectie
dus erg beknopy deze tech gegevens
 
koetjeboe91 30-1-2011 1:28 Print reply

Posts: 2096
kijk nu hebben mensen goede info op welke kracht iets vast moet.
maar zodra je wat meer ervaring krijgt kun je bepaalde dingen vast zetten zonder moment sleutel.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
-simon- 30-1-2011 2:09 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
kijk nu hebben mensen goede info op welke kracht iets vast moet.
maar zodra je wat meer ervaring krijgt kun je bepaalde dingen vast zetten zonder moment sleutel.


bij een "normale" brommer idd na een tijdje sleutelen goed te doen zonder moment sleutel. maar zodra je serieus gaat opvoeren heb je toch graag een momentsleutel zo ook bij een wat snellere motor.(racer/crosser)
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Royal Club 30-1-2011 2:10 Print reply

Posts: 60390
anders kick je ff een KB artikel uit 2k5, en ja, tuurlijk zijn er meer SR modellen, maar lever jij de rest van de gegevens maar aan dan
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved