Je mutlimeter op ohm zetten en dan tussen de aansluitingen onderling weerstand meten.
Dan moet de gevonden waarde overeenkomen met wat in de tabel staat. zo'n 8 op zijn kant is het oneindeig hoog teken. Dus een zeer hoge weerstand. (geen verbinding)
Je mutlimeter op ohm zetten en dan tussen de aansluitingen onderling weerstand meten.
Dan moet de gevonden waarde overeenkomen met wat in de tabel staat. zo'n 8 op zijn kant is het oneindeig hoog teken. Dus een zeer hoge weerstand. (geen verbinding)
zal dit ook werken voor de mtx o.t/mtx r2/mtx-sh???
Naja ik heb het alleen toeglicht.
Bij dat model/type zal het best werken maar als je een anders model/type cdi hebt en die zijn er echt wel een aantal dan kunnen die waardes in de tabel volledig anders zijn.
Deze test is ook niet 100% en het beste kan je een cdi nog gewoon testen door te vervangen door een andere, of op een werkende brommer testen.
ik heb deze maar wat is eigenlijk de bedoeling van de bekabeling welke kleur draad moet op ing,ext, pc,e, sw? en hoe zit het dan met welke draad naar de bobine moet lopen (had gehoord dat het de rood zwarte was en de groene)