Afmetingen:
Totale lengte: 2085mm
Totale breedte: 750mm
Totale hoogte: 1160mm
Wielbasis: 1340mm
Droog Gewicht: 81,5kg (rijklaar: 91,0kg)
Inhouden:
Benzinetank + reserve: 8,0 Liter
Reserve benzine: 1,1 Liter
Transmissie olie
-Na aftappen: 0,9 Liter
-Na demontage: 1,0 Liter
2 Takt Olie Tank: 1,2 Liter
Voorvork(per poot) 124,5 cc
Motor:
Type: 2 takt ??ncilinder, luchtgekoeld (rijwind)
Cilinderinhoud: 49cm3
Boring * slag: 39.0 x 41,4 mm
Compressie verhouding: 6,9 : 1
Compressie-einddruk: 13,0 kg/cm?
Elektroden afstand Bougie: 0,6-0,7 mm
Inlaatsysteem: 4 kleps membraan
Carburatie: 13mm Keihin carburateur m.b.v. gasschuif
Versnellingsbak: 4 bak
Frame en Wielen:
Type: gelast buizenstaal (dubbel wiegframe)
Voorvering: telescopische voorvork (hydrolisch)
Forkoil inhoud: 124,5cc per poot
Achtervering: Pro-link, cantelever achterbrug met monoshock.
banden maat voor: 2.50 - 21 - 4PR
banden maat Achter: 3.00 - 18 - 6PR
Remmen: Voor en achter trommelrem
Elektrisch systeem:
Dynamo: Wisselstroomgenerator. 90 Watt bij 5000 Toeren.
Accu: 12 Volt 2,5 Ah
Zekering: 10 A
Ontsteking: C.D.I. met bobine
Ontstekingstijdstip:
Begin-tijdstip 19? +/- 3? voor BDP bij 3000 rpm/min
Vertraging bij 5000 - 7000 rpm/min
Volledige vertraging: 8? +/- 3,5? voor BDP bij 9000 rpm/min
Weerstand v.d. Hoogspanningsspoel:
Primaire spoel: 0.2 - 0.3 W
Secundaire spoel: 3.4 - 4.2 KW
Koplamp groot/dim: 12V - 35W/35W
Achterlicht/remlicht: 12V - 5W/21W
Knipperlicht: 12V - 10W elk.
Snelheidsmeterverlichting: 12V - 3W
Indicatorlicht neutraalstand: 12V - 3W
Indicatorlicht knipperlichten: 12V - 3W
Parkeerlicht: 12V - 4W
Indicatorlicht Grootlicht: 12V - 1,7W
|
Kampersjaak |
6-10-2003 12:48 |
Posts: 12285 |
hallo,
ik weet niet wat je met buizenframe bedoeld
maar als je voor de tank kijkt zie je toch duidelijk een 4 kant frame
en een 2 kleps membraam moet volgens mij een 4kleps zijn maar dat weet ik niet zeker.
greetz Frank
|
|
oderint dum metuant |
|
jurgheinz |
6-10-2003 13:40 |
Posts: 992 |
ja weet zeker dat er een 4 klepper in zit bij mij iig wel toen ik de originele cilinder enz er afhaalde.
|
|
|
|
Luc |
6-10-2003 13:44 |
Posts: 3590 |
in sh zit ori een 4 klepper
|
|
|
|
JIMMY |
6-10-2003 13:52 |
Posts: 2765 |
Het is al veranderd zie ik
Quote: hallo,
ik weet niet wat je met buizenframe bedoeld
maar als je voor de tank kijkt zie je toch duidelijk een 4 kant frame
zijn wel "buizen".. buizen hoeven niet perse rond te zijn hoor
Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 6-10-2003 13:54
|
|
|
|
martinus83 |
6-10-2003 15:05 |
Posts: 3718 |
rond is buis, vierkant is koker
maar in de motor wereld edwordt het gewoon buizen frame genoemd idd..
Dit bericht is ge-edit door martinus83 op 6-10-2003 15:05
|
|
|
|
Kampersjaak |
6-10-2003 17:58 |
Posts: 12285 |
ow ok?
iedereen noemt het weer anders
maar weer 1 probleem uit de wereld
maar goed ga zo verder KB team
|
|
oderint dum metuant |
|
whocarez |
7-10-2003 15:59 |
Posts: 270 |
hoeveel versnellingen zitten er eigenlijk in
|
|
i'm the gostrider, 200 horsepowers of injected fuel. |
|
wipe-out |
7-10-2003 16:02 |
Posts: 7672 |
standaard in NL 4, in het buitenland 5 0f 6
|
|
|
|
JIMMY |
7-10-2003 16:03 |
Posts: 2765 |
4 toch?
zal het erbij zetten
Dit bericht is ge-edit door JIMMY op 7-10-2003 16:03
|
|
|
|
tycho MTX-SH |
1-11-2003 16:21 |
Posts: 8 |
He gast heb jij toevallig ook een blue-print(bouwtekening) van de versnellingsbak want hij is niet hetzelfde als de MT.
als jij het hebt laat het me efe weten.
alvast bedankt.
mazzl.
tycho
|
|
|
|
FBImme |
9-1-2004 10:48 |
Posts: 375 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wipe-out
standaard in NL 4, in het buitenland 5 0f 6
ehm in welke mtx-sh zit dan een 5-bak? (standaard dan he?) want daar heb ik eik nog nie echt van gehoord
|
|
|
|
Blukaap |
9-1-2004 12:06 |
Posts: 10006 |
Zijn d'r niet, in het buitenland is het nl een MTX50R .
|
|
Bastila is lief |
|
MTX 80 RII H |
12-3-2004 18:49 |
Posts: 336 |
Quote: Weerstand v.d. Hoogspanningsspoel:
Primaire spoel: 0.2 - 0.3 W
Secundaire spoel: 3.4 - 4.2 KW
weerstanden staan in de eenheid Watt gegeven, dit moet Ohm zijn. Bij artikel over NSR is dit ook fout
|
|
It's a multiple-station rotation installation |
|
Ed Honda CB50J |
12-3-2004 19:00 |
|
redavac |
24-8-2004 16:48 |
Posts: 1716 |
Quote: Carburatie: 13mm Keihin carburateur m.b.v. gasschuif
waarom staat er dan bij 50cc.nl dan 18mm org honda is...? of begrijp ik het verkeerd..?
|
|
Operator?? Give me the number of 911 fast!! |
|
Tsxdude AKU MicheL |
24-8-2004 16:50 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: redavac
[...]
waarom staat er dan bij 50cc.nl dan 18mm org honda is...? of begrijp ik het verkeerd..?
das 80cc
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
GSMJUNK |
24-8-2004 16:50 |
Posts: 1803 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: redavac
[...]
waarom staat er dan bij 50cc.nl dan 18mm org honda is...? of begrijp ik het verkeerd..?
Denk dat ze bij 50cc het 80blokje bedoelen
|
|
NEE ik kan niet rijden |
|
redavac |
24-8-2004 16:54 |
Posts: 1716 |
oh oke.. ik dacht al
|
|
Operator?? Give me the number of 911 fast!! |
|
Thijmen 15 |
8-9-2004 10:26 |
Posts: 15 |
Een mtx-sh zit volgens mij een 5bak in
Maar vaak zit er een MT in een MTX en dat zijn 4bakken
|
|
|
|
redavac |
9-10-2004 17:08 |
Posts: 1716 |
is het nou echt een 4 kleps membraan?
voor ori 50cc dan...
edit: kheb de vorige berichten niet gelezen..
Dit bericht is ge-edit door redavac op 9-10-2004 17:11
|
|
Operator?? Give me the number of 911 fast!! |
|
Rock-Dog |
24-2-2005 22:04 |
Posts: 575 |
[mierenneukmodes]
"Cilinderinhoud: 49cm3"
49,25 om precies te zijn
[/mierenneukmodes]
|
|
|
|
christianos |
24-2-2005 22:05 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijmen 15
Een mtx-sh zit volgens mij een 5bak in
Maar vaak zit er een MT in een MTX en dat zijn 4bakken
op een sh zit een 4-bak
|
|
|
|
mallemeeuw |
24-2-2005 22:19 |
Posts: 4088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]
op een sh zit een 4-bak
jepz idd origineel wel jah
|
|
!!!! Lambal United !!!! |
|
MTX-speed |
24-2-2005 22:41 |
Posts: 1229 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mallemeeuw
[...]
jepz idd origineel wel jah
50cc NSR/MTX-SH/MTX50R/MBX/MT5/MB5 4-bak
80cc MT8/MB8 5-bak
80cc NSR/MBX/MTX80R/MTX-R2 6-bak
+125cc MTX125R/MTX200R/MBX125F/NS125F 6-bak
Ik kan nog effe doorgaan maar, ik ben moe en ik wil slape, anders moet ik huilen.......
Als ik me vergis zijn alle versnellingsbakken van de Honda's van 80cc of minder allemaal uitwisselbaar. Let op dat er wel verschil is tussen de schakelwals van NSR/MBX en die van MTX/MT/MB.
|
|
|
|
brutus |
15-3-2005 19:50 |
Posts: 7934 |
weet iemand de lagers die in een mtx sh moeten? krukas dan. ik dacht 6204 allebij de kanten?
|
|
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo.. |
|