Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Knowledge Base - Bedradingschema 4SL

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
TF: watergekoelde ci...
BeF: Radiateur venti...
TF: Boek over tuning...
Project: MTX80s moto...
MF: Kymco KPW K-pipe...
BeF: Afstellen carbu...
BeF: Snelste am6 gie...
MF: Het werd weer ti...
BeF: Benzinetank Bet...
BeF: Honda hm 50 (cr...
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
A: Verkocht - mag ve...
A: Beta RR 125 2 tak...
G: Tankkap suzuki ts...
G: Banden
A: Rieju MRT 2014
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
User: thom7647
Auto: Overig Onbeken...
Auto: Overig Onbeken...
User: gerwin88
User: herco
User: Lykantroop
Gallery: BMW R1200RT
User: Maarten
FAQ: Carburateur opt...
Bromfiets: Honda X8R
   Online Users
   Er zijn 408 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Bedradingschema 4SL
Categorie Puch / Monza / Bedradingschema's
Datum van plaatsing 21-2-2006 15:48
Geplaatst door Nick

Bedradingschema Puch Monza 4SL

Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Shaggy_Marv 29-10-2006 15:36 Print reply

Posts: 1891
Sinds wanneer komen er 5 draden uit een monza blok?

Ik heb 3 Monza blokken waar van bij 1 twee kabels eruit komen (standaard ontsteking)
En bij 2 vier kabels (echte monza ontsteking)

Dit zijn:
-Zwart (kortsluiting)
-Geel (verlichtingsspoel)
-Groen (remlichtspoel)
-Grijs (achterlichtspoel)
 
Oldtimers Live Longer

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved