Forums
Afdelingen
Zoek
Personal
Je bent niet ingelogd.
Gallery - XR600R revisie en meer
Log in
Registreer
Vrijdag 22 november 2024
Topics
MF
-
TF
-
EF
-
UF
MeF
-
PF
-
BeF
-
CF
Sales
Brommers
-
Blok
-
Cilinder
Overige Updates
FAQ
-
KB
-
Nieuws
-
Gallery
Links
-
Projecten
Online Users
Er zijn 1021 users online.
Brommerforum.nl wordt gehost door:
Gallery:
Gallery overzicht
Zoek gallery
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
Gallery gegevens
Naam gallery
XR600R revisie en meer
Geplaatst door
Thijsse
op 8-7-2005 21:47
Hits
Deze gallery is 16537 maal bekeken.
Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor
[Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type
Honda XR600 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar
Niet opgegeven / 1987
Opgegeven max. vermogen
43 pk / 32 kW
Opgegeven max. snelheid
140 km/h
Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina:
1
,
2
,
3
<
Vorige pagina
|
Volgende pagina
>
Revisatie
[Toon slechts deze afbeelding]
ook kleppendeksel erop, blok bijna klaar voor gebruik
Revisatie
[Toon slechts deze afbeelding]
blok in het frame gebouwd, alle kabels moeten nog aangesloten, uitlaat er nog op maar eerst pomp ontluchten
Revisatie
[Toon slechts deze afbeelding]
hier zie je blok zonder koppelingdeksel omdat pomp eerst ontlucht moet
Revisatie
[Toon slechts deze afbeelding]
pomp ontlucht, alle kabels en uitlaat erop gezet zijn we t olietandwiel vergeten dus deksel er weer af en tandwiel erin gezet
Revisatie
[Toon slechts deze afbeelding]
Direct na start, we hadden cilinder ingesmeerd met olie die nu lekker aan het verbranden is wat ik hier nog niet weet is dat de olie uit mijn reservoir niet in mijn blok terecht komt omdat mn zeefje verstopt zit:(
Revisatie
[Toon slechts deze afbeelding]
resultaat van 10 km rijden zonder olie:(
Revisatie
[Toon slechts deze afbeelding]
idem
Revisatie
[Toon slechts deze afbeelding]
xr helemaal in elkaar nu heb ik alle kappen wit gemaakt en zit er een ander voorkapje op, die foto's volgen nog!!
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina:
1
,
2
,
3
<
Vorige pagina
|
Volgende pagina
>
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina:
1
,
2
,
3
<
Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
suzuki rm
4-8-2009 19:01
Posts: 1114
waarom bouw je je motorblok op de grond op?
werkbank is toch veel makelijker en schoner
maar ik vindt t wel een hotje waard
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina:
1
,
2
,
3
<
Vorige pagina
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved