Forums
Afdelingen
Zoek
Personal
Je bent niet ingelogd.
Gallery - XR600R revisie en meer
Log in
Registreer
Donderdag 21 november 2024
Topics
MF
-
TF
-
EF
-
UF
MeF
-
PF
-
BeF
-
CF
Sales
Brommers
-
Blok
-
Cilinder
Overige Updates
FAQ
-
KB
-
Nieuws
-
Gallery
Links
-
Projecten
Online Users
Er zijn 1017 users online.
Brommerforum.nl wordt gehost door:
Gallery:
Gallery overzicht
Zoek gallery
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
Gallery gegevens
Naam gallery
XR600R revisie en meer
Geplaatst door
Thijsse
op 8-7-2005 21:47
Hits
Deze gallery is 16535 maal bekeken.
Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor
[Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type
Honda XR600 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar
Niet opgegeven / 1987
Opgegeven max. vermogen
43 pk / 32 kW
Opgegeven max. snelheid
140 km/h
Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina:
1
,
2
,
3
Volgende pagina
>
Revisatie
[Toon slechts deze afbeelding]
Rechter carterhelft, nog kaal
Revisatie
[Toon slechts deze afbeelding]
Linker carterhelft met versnellingbak, pakking krukas en balansas
Revisatie
[Toon slechts deze afbeelding]
hier de carterhelften op elkaar je ziet het stuk aluminium om het kruklager heem is 15mm dik!! ook zie je de oliepomp en het kickstartmechanisme
Revisatie
[Toon slechts deze afbeelding]
hier zie je kruk met balansas en het gat voor de distributieketting
Revisatie
[Toon slechts deze afbeelding]
hier de linkerkant waar het liegwiel en de spoelen zich bevinden onder een magnesium deksel
Revisatie
[Toon slechts deze afbeelding]
de rechterkant opsekop met alle tandwielen op de kruk, het overbrengtandwiel van kick naar koppeling en de distributikettinggeleider en helemaal links de pickupsoel
Revisatie
[Toon slechts deze afbeelding]
koppeling en zuiger erin
Revisatie
[Toon slechts deze afbeelding]
cilinder en kop erop, met daarin de nokkenas en de kleppen en de carbs
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina:
1
,
2
,
3
Volgende pagina
>
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina:
1
,
2
,
3
<
Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
suzuki rm
4-8-2009 19:01
Posts: 1114
waarom bouw je je motorblok op de grond op?
werkbank is toch veel makelijker en schoner
maar ik vindt t wel een hotje waard
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina:
1
,
2
,
3
<
Vorige pagina
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved