Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Yamaha tzr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1080 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Yamaha tzr
Geplaatst door mblover op 8-3-2006 18:24
Hits Deze gallery is 8578 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Yamaha TZR (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Grijs / 2005
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
cockpitgeval [Toon slechts deze afbeelding]
andere zijkant [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Frysk 15-4-2007 18:45 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
kuip zit egt niet laag hoor, het is gewoon dat stuur dat zo m8tig hoog zit... daarom zit je ook zo rechtop als je op een tzr rijd, vandaag nog op gerede



ja dat bedoel ik wist alleen niet echt uit mijn woorden te komen
 
giggitybyte
mblover 16-4-2007 0:21 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


middagje werk, me hebo pijp ziet er zo ook een stuk beter uit dan zo tering verroest


een middag kutwerk en daar heb ik geen zin in dus dan doe ik het lekker niet,

als jij het wil komen doen vin k het ok :P

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
neutraaltje
model is opzich leuk van een TZR
maar wat ik minder vind :

de kuip 'klopt' niet gister ff vergeleken met derbi GPR maar als je kijkt
de kuip zit veels te laag voor (er moeten dus clipons op ipv deze stangen)

en de voorkuip is te groot en log ding is breder gemaakt dat hij echt is ...


tzr is gewoon te groot en te log,
daarom vind ik me rs fijner rijden opzich,

alleen als je lang moet zitten kan je beter tzr hebben imo, iig ik kan het op me tzr beter volhouden, en das een voordeel van de clipons die zo hoog zitten.
 
daanmtx 16-4-2007 0:25 Print reply

Posts: 3759
Allemaal subjectieve onzin, als je de kuip weghaalt is ie ineens "minder" log zeker, bullshit. Enige is dat dat stuur wat hoger zit dan bv. RS. Misschien is de maximale stuuruitslag ook iets minder, maar daar heb je alleen 'last' van met keren.
 
Honda VFR400R
mblover 16-4-2007 0:28 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
Allemaal subjectieve onzin, als je de kuip weghaalt is ie ineens "minder" log zeker, bullshit. Enige is dat dat stuur wat hoger zit dan bv. RS. Misschien is de maximale stuuruitslag ook iets minder, maar daar heb je alleen 'last' van met keren.


hij voelt zeker een stuk lomper aan als m'n rs,
dat merk je echt met keren en in korte bochtjes.

Verder kan je een rs veel lekkerder/soepeler in de bocht leggen vind ik, tzr moet je harder de bocht in duwen, om het zo ff te noemen.

maar tzr kan je het wel langer op volhouden vind ik.

verder is ie ook zonder kuip log.
 
BIET 16-4-2007 0:29 Print reply

Posts: 22355
uitlaat ziet er gaar uit..

en uiteraard rijd rs beter da tzr
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
daanmtx 16-4-2007 0:29 Print reply

Posts: 3759
misschien moet je je balhoofdlagers dan eens vervangen, mijne is niet log namelijk ;p

maar ik heb dan ook nooit rs gereden verder..

Dit bericht is gewijzigd door daanmtx op 16-4-2007 om 0:30 uur.
 
Honda VFR400R
mblover 16-4-2007 0:33 Print reply

Posts: 5391
als je rs niet hebt gehad dan heb je niet in de gaten wat t verschil is.
Balhoofdslagers zijn nog gewoon goed bij mij.

Misschien dat een setje pilot sporty's erop en dan 90 voor en achter 110 of 120 (gaat dat op die velgen??) dat t dan lekkerder gaat.

@Biet,
uitlaat ziet er zo uit omdat ik er ook mee in de pekelzooi heb gereden enzo, en ik hem nooit schoongemaakt heb.

Ziet er op foto's trouwens erger uit dan in t echt, en dees uitlaat zit nu op rs.

aleen demper misschien ff wat aan doen, maar de rest vind ik voorlopig wel best.

edit:
toen ik het eerst een rs in me handen had toen had ik zoiets van WTF hoe kan dit verschil zo groot zijn

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 16-4-2007 om 0:34 uur.
 
BIET 16-4-2007 0:38 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
als je rs niet hebt gehad dan heb je niet in de gaten wat t verschil is.
Balhoofdslagers zijn nog gewoon goed bij mij.

Misschien dat een setje pilot sporty's erop en dan 90 voor en achter 110 of 120 (gaat dat op die velgen??) dat t dan lekkerder gaat.

@Biet,
uitlaat ziet er zo uit omdat ik er ook mee in de pekelzooi heb gereden enzo, en ik hem nooit schoongemaakt heb.

Ziet er op foto's trouwens erger uit dan in t echt, en dees uitlaat zit nu op rs.

aleen demper misschien ff wat aan doen, maar de rest vind ik voorlopig wel best.

edit:
toen ik het eerst een rs in me handen had toen had ik zoiets van WTF hoe kan dit verschil zo groot zijn

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 16-4-2007 om 0:34 uur.

Beter fix je zown geile kevlar demper als ik heb
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
mblover 16-4-2007 0:40 Print reply

Posts: 5391
zal weles kijken of ik daar keer zin in heb

en nou ga ik pitte

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 16-4-2007 om 0:40 uur.
 
daanmtx 2-5-2007 10:30 Print reply

Posts: 3759
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
als je rs niet hebt gehad dan heb je niet in de gaten wat t verschil is.
Balhoofdslagers zijn nog gewoon goed bij mij.

Misschien dat een setje pilot sporty's erop en dan 90 voor en achter 110 of 120 (gaat dat op die velgen??) dat t dan lekkerder gaat.

@Biet,
uitlaat ziet er zo uit omdat ik er ook mee in de pekelzooi heb gereden enzo, en ik hem nooit schoongemaakt heb.

Ziet er op foto's trouwens erger uit dan in t echt, en dees uitlaat zit nu op rs.

aleen demper misschien ff wat aan doen, maar de rest vind ik voorlopig wel best.

edit:
toen ik het eerst een rs in me handen had toen had ik zoiets van WTF hoe kan dit verschil zo groot zijn

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 16-4-2007 om 0:34 uur.


ik geloof dat ik een michelin 130 achter heb, en ik heb nog het idee dat het eventueel breder kan maar hij rijdt lekker ermee, en bovendien was die iets bredere maat 40euro duurder, dus ik vond het wel prima zo. En verder, tsja maar net wat je gewend bent heh, ik vind het allang best. Ik voel me supertrots als ik aan het chillen ben en iedereen checkt mn moped

 
Honda VFR400R
Tzr Madness 2-5-2007 10:42 Print reply

Posts: 4656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
uitlaat ziet er gaar uit..

en uiteraard rijd rs beter da tzr


hou nou is een keer je kutbek kutbiet
 
Tzr Madness 2-5-2007 10:43 Print reply

Posts: 4656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
[...]


ik geloof dat ik een michelin 130 achter heb, en ik heb nog het idee dat het eventueel breder kan maar hij rijdt lekker ermee, en bovendien was die iets bredere maat 40euro duurder, dus ik vond het wel prima zo. En verder, tsja maar net wat je gewend bent heh, ik vind het allang best. Ik voel me supertrots als ik aan het chillen ben en iedereen checkt mn moped



pilot sporty gaat maar tot 130
 
mblover 2-5-2007 11:05 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tzr Madness
[...]


hou nou is een keer je kutbek kutbiet


Hij heeft wel gelijk,

Rs rijd beter/lekkerder in de bochten, is minder log, is van een betere kwaliteit, en roest niet zo erg als tzr.
MAAAAAAR, probeer op een rs maar langer als een anderhalf uur te zitten zonder last van je rug en polsen te krijgen. Tzr is vele malen comfortabeler, en dat geeft voor mij de doorslag om de tzr te houden en me rs weer te verkopen, in plaats van andersom.
 
Vuile Beunkoe 2-5-2007 11:09 Print reply

Posts: 6114
hoe zit et ou met dat coaten ?
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
stoeptegel 14-5-2007 15:23 Print reply

Posts: 3085
schijthok
 
80 cc ownatsj
mblover 14-5-2007 15:23 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
schijthok


mijn schijthok boekt jouw schijthok
 
stoeptegel 14-5-2007 15:24 Print reply

Posts: 3085
op snelheid wel, qua kosten niet
 
80 cc ownatsj
BIET 14-5-2007 15:27 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
[...]


Hij heeft wel gelijk,

Rs rijd beter/lekkerder in de bochten, is minder log, is van een betere kwaliteit, en roest niet zo erg als tzr.
MAAAAAAR, probeer op een rs maar langer als een anderhalf uur te zitten zonder last van je rug en polsen te krijgen. Tzr is vele malen comfortabeler, en dat geeft voor mij de doorslag om de tzr te houden en me rs weer te verkopen, in plaats van andersom.

euw ik rij zo hele tijd op m'n rs, mar ik ben niet zo groot, RS is groot apparaat voor mij, dus geen last van m'n rug. Zit niet zo opgevouwen ofzow. Al1 van me polsen als lang rij, da voelk dan altijd als ff in handvaten knijp. Mar aik hou ze altijd losjes vast, dan heb ik nergens last van eig
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
mblover 14-5-2007 15:41 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

euw ik rij zo hele tijd op m'n rs, mar ik ben niet zo groot, RS is groot apparaat voor mij, dus geen last van m'n rug. Zit niet zo opgevouwen ofzow. Al1 van me polsen als lang rij, da voelk dan altijd als ff in handvaten knijp. Mar aik hou ze altijd losjes vast, dan heb ik nergens last van eig


nja, op rs kan ik ook wel volhouden, maar veel minder als op tzr. Als je losjes vast houd en ontspannen zit dan gaat het wel, maar ik krijg toch nog wel last (maar ik heb vrij snel last van me rug op de een of andere manier) en ik voel me opgesloten zitten op de een of andere manier. Tzr is gewoon veel comfortabeler...

@Stoeptegel,
kosten boeien niet,
snelheid wel.

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 14-5-2007 om 15:41 uur.
 
OmafietS 14-5-2007 15:43 Print reply

Posts: 7472
Een TZR boekt een MB op alle fronten
 
mblover 14-5-2007 15:44 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: OmafietS
Een TZR boekt een MB op alle fronten


Een mb ownt een tzr op lelijkheid,
en op het enorme hoeveelheid cc's dat je nodig hebt om vooruit te komen


 
BIET 14-5-2007 15:48 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
[...]


nja, op rs kan ik ook wel volhouden, maar veel minder als op tzr. Als je losjes vast houd en ontspannen zit dan gaat het wel, maar ik krijg toch nog wel last (maar ik heb vrij snel last van me rug op de een of andere manier) en ik voel me opgesloten zitten op de een of andere manier. Tzr is gewoon veel comfortabeler...

@Stoeptegel,
kosten boeien niet,
snelheid wel.

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 14-5-2007 om 15:41 uur.

Mjah TZR zit wel gmakkelijker vink. Mar ik rij eig bijna nooit meer op brommer. Gister voor eerst sins meer dan week weer meej greden eig.

En kosten boeien niet, snelheid wel. Mooie signature

@daan:
pcies
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Japs 14-5-2007 16:00 Print reply

Posts: 1285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
[...]


Hij heeft wel gelijk,

Rs rijd beter/lekkerder in de bochten, is minder log, is van een betere kwaliteit, en roest niet zo erg als tzr.
MAAAAAAR, probeer op een rs maar langer als een anderhalf uur te zitten zonder last van je rug en polsen te krijgen. Tzr is vele malen comfortabeler, en dat geeft voor mij de doorslag om de tzr te houden en me rs weer te verkopen, in plaats van andersom.



vind je het gek dat je brommer roest, jij zegt hierboven over je uitlaat, rij er mee in de pekel en hebt em nooit schoon gemaakt, als je dat ook met je brommer doet vind ik het niet gek, ik heb er 1 uit 2006 nu bijna 1 jaar oud nog 2 weken ofzo, en geen plekje roest in de couting dus als je hem gewoon netjes poetst valt roest wel mee
 
FF5 - Family Force 5
Erik 39 14-5-2007 16:26 Print reply

Posts: 15088
wel n taai ding, hot
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
BIET 14-5-2007 16:39 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Japs
[...]



vind je het gek dat je brommer roest, jij zegt hierboven over je uitlaat, rij er mee in de pekel en hebt em nooit schoon gemaakt, als je dat ook met je brommer doet vind ik het niet gek, ik heb er 1 uit 2006 nu bijna 1 jaar oud nog 2 weken ofzo, en geen plekje roest in de couting dus als je hem gewoon netjes poetst valt roest wel mee

ik heb helemaal geen roest op 2 boutjes na ofzow en ik poets dat ding nooit
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved