Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Paul's 911

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 904 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Paul's 911
Geplaatst door Paul de Salmiakbal op 14-4-2014 14:24
Hits Deze gallery is 1311 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Porsche 944 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Blauw / 1981
Opgegeven max. vermogen 204 pk / 150 kW
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
1 [Toon slechts deze afbeelding]
2 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

rubbert 14-4-2014 14:42 Print reply

Posts: 8825
Nice!

mat zwart maken, californication FTW
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Paul de Salmiakbal 28-5-2014 20:35 Print reply

Posts: 5285
En koplamp eruit meppen, gouden serie dat
Volgens mij is dat ding niet eens matzwart, gewoon enorm stoffig en smerig
 
NS1-Whisperer 28-5-2014 23:12 Print reply

Posts: 2160
Nice!

Vind alleen die lompe Amerikaanse stootblokken op je achterbumper lelijk
 
"Risico is extra leven"
Paul de Salmiakbal 29-5-2014 12:44 Print reply

Posts: 5285
Is niet eens amerikaans, is belgische 911. Kostte toendertijd een miljoen frank
In amerika zijn ze nog een slag groter
Toch raar dat de rijkspolitie vroeger rond reed in deze dingen


Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 29-5-2014 om 12:49 uur.
 
Maup 29-5-2014 15:13 Print reply

Posts: 4353
En maar klagen dat studenten het zo zwaar hebben en financieel uitgekleed worden tegenwoordig.

Hotje hoor, dik ding!
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Paul de Salmiakbal 29-5-2014 17:33 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
En maar klagen dat studenten het zo zwaar hebben en financieel uitgekleed worden tegenwoordig.

Hotje hoor, dik ding!

Thanks, was gratisch
Mn vader heeft dit ding al dik 15 jaar stil staan en nu gaan we (vooral ik dus) er wat aan doen. Maar hij betaalt wel voor onderdelen enzo
Binnenkort gaat de motor iig de lucht in en op een standaard zodat ik er even goed naar kan kijken.
Nieuwe remolie zit er al in en de voorste remklauwen zijn al los geweest maar ik krijg de zuigers er niet uit... Linksvoor zijn ze nu redelijk gangbaar maar rechtsvoor blijft hij remmen als je het pedaal los laat
 
NS1-Whisperer 29-5-2014 18:33 Print reply

Posts: 2160
Als het blok gereviseerd of opnieuw opgebouwd moet worden, kan ik dat ook wel verzorgen voor een lichte vergoeding

Naar een revisie bedrijf brengen kost klauwen met geld
 
"Risico is extra leven"
Paul de Salmiakbal 29-5-2014 23:31 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Als het blok gereviseerd of opnieuw opgebouwd moet worden, kan ik dat ook wel verzorgen voor een lichte vergoeding

Naar een revisie bedrijf brengen kost klauwen met geld

Noem eens een getal? Motor liep goed voordat een aantal tapeinden aan de uitlaatkant braken, staan deze blokken blijkbaar bekend om. 200k op de klok (kilometers dus)
Maar we willen er eerst zelf een poging aan wagen. Voor niet al te veel geld kunnen we met inruil een redelijk nette identieke motor van hetzelfde jaar en model krijgen, maar dan weet je ook niet wat je binnen haalt.
 
NS1-Whisperer 30-5-2014 12:55 Print reply

Posts: 2160
een getal kan ik zo niet noemen, ligt er aan hoe veel eraan gedaan moet worden.
Dingen zoals boren/honen/vlakke e.d. moet ik zelf ook uit besteden maar voor de rest doe ik alles zelf. Dus hoef er geen hoofdprijs voor, vind het leuk om te doen.

Maarja, zie maar.
 
"Risico is extra leven"

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved