Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Ford F100 1953

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 582 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Ford F100 1953
Geplaatst door limburger op 9-3-2014 17:45
Hits Deze gallery is 5464 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Ford F-100 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Metallic bruin / 1953
Opgegeven max. vermogen 250 pk / 184 kW
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Eenkant aangekleed [Toon slechts deze afbeelding]
Nieuwe set eronder [Toon slechts deze afbeelding]
De reden waarom ik zo'n auto wou [Toon slechts deze afbeelding]
Hier nog wat clean werkzaamheden [Toon slechts deze afbeelding]
Prachtig [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Brommers en meer 9-3-2014 17:55 Print reply

Posts: 1966
wel n nette bak
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
kenny77 9-3-2014 20:05 Print reply

Posts: 29286
Super gaaf!!
 
der Chef 3-6-2014 20:06 Print reply

Posts: 3265
Super! Ga je er motorisch nog wat aan doen?

 
rubbert 3-6-2014 22:33 Print reply

Posts: 8825
vet ding!
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
kenny77 3-6-2014 22:39 Print reply

Posts: 29286
Ik was vorige week nog aan het denken, hoe het met deze zou zijn. :P
Wat is de update?

Velgen zwart nu en voor de rest?
 
limburger 17-10-2014 0:08 Print reply

Posts: 686
Hey!
Dacht kijk nog eens,

Vooras compleet gereviseerd, nieuwe stuur kogels fusees en as zelf laten uitkotteren om bussen erin te maken. Nieuwe wielrem cillinders, remschoenen etc. Zijn nog wat dozen in aankomst uit die us of anus met onder andere een doos van Summit Racing (USA pretpaleis) en een van us-shift met een nieuwe schakelcomputer incl kabelboom voor me bak, dan kan ik zelf me automaat versnellingen maken en inlezen.

Achteras weer vers en eronder:


Bladveren voor en achter zijn compleet uit mekaar geweest, en gestraald en gespoten met daarvoor bestemde lak. Onderkant heeft zowel alleen RVS bouten (alles wat ik los pak etc)


Bumpert passen:


Als er meer intresse is kan ik hier wel vaker posten
 
Beater un gaat inne handj den un handj in dien gaat!
kenny77 17-10-2014 11:58 Print reply

Posts: 29286
Nice nice!

Van mij uit zeker interesse!
 
limburger 17-10-2014 23:19 Print reply

Posts: 686
Zal wat plaatsen als ik weer meer heb
 
Beater un gaat inne handj den un handj in dien gaat!
Aprilia RX 50 2003 17-10-2014 23:37 Print reply

Posts: 6717
Grappig ding ja
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
4Stroke 18-10-2014 19:56 Print reply

Posts: 1687
Mauwiewauwie, hot man. Zeer leuke bolide!
 
Trekt je scooter niet door? Bel een loodgieter
sjoerd456 20-10-2014 21:54 Print reply

Posts: 274
Ziet er fantastisch uit! Zeker meer plaatsen
 
limburger 21-10-2014 20:05 Print reply

Posts: 686
Ik ga deze week weer een berg onderdelen halen in Lelystad bij de douane, dus dan maak ik wel wat foto's van me pakjes kamer


Dit bericht is gewijzigd door limburger op 22-10-2014 om 22:24 uur.
 
Beater un gaat inne handj den un handj in dien gaat!
Maup 22-10-2014 18:39 Print reply

Posts: 4353
Wat een dik ding!
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
limburger 22-10-2014 22:26 Print reply

Posts: 686
Vandaag vooras eronder gemikt, schokbrekers er weer onder maar moet ff een lange dop 22 hebben om het af te maken. Dan de naven terug eraan incl remmerij. En dan wil ik hem eigenlijk eind volgende week ergens weer op zijn pootjes hebben staan. Dop even van het werk mee pakken en ook meteen wat blauw lagervet bestellen
 
Beater un gaat inne handj den un handj in dien gaat!
limburger 7-2-2015 1:29 Print reply

Posts: 686
Niet heel veel meer gedaan sinds de laatste update, maar wat er gedaan is is ook goed gedaan. Laatste tijd druk geweest met school cursus en werk.

Denk dat ik de automaat controller en wat andere elektronica in het handschoen vak ga plaatsen. Hier is het dichtbij maar zie je het niet, wil de binnenkant wel redelijk ''stock'' houden. En ik moet er goed aankunnen om bak settings/standen te kunnen veranderen of eventuele storingen te kunnen aflezen.


Ook alle remleidingen en meuk onder de auto vandaan getrokken want het was een schande hoe het eronder hing, nu word alles gewoon netje en tegoei gedaan. Nieuwe leidingen, t stukjes nippels etc de hele meuk.


Alles geordend en gelabeld zodat bij de remspeciaal zaak het logisch is:


Hoofremcilinder gereviseerd, nieuwe remslangen, nieuwe nippels t en y stukken etc:


Ook ben ik nog op zoek naar een Line Lock elektronisch bedient, daar ben ik over rond aan het mailen/bellen waar ik ze het best ken kopen (prijs).

Het sturen heeft veel aandacht gehad maar krijgt nog een berg, de auto was boven 45km/h niet op de weg te houden zo hard zwabberde hij.
De steering linkage is nu weer zo goed als nieuw. En ja een deel is krom, maar ik krijg hem niet recht en wil het niet zwakker maken, en dat haal ik er wel uit met afstellen.


Pitman arm, met oude hardware:


Alles netjes gestraald:


Laagje lak:


En de nieuwe hardware voor het geheel, zit nu heel mooi en gaat fijn strak:


Ziet er zelfs goed uit!:


Brand new:


Als de auto weer op wielen staat wat nu niet is omdat me stuurkogels nog niet binnen zijn, ook moet ik de spoorstang nog wat verbreden omdat de nieuwe uit een F1 1952 vandaan komt die iets smaller is. Dan ga ik de motor en bak eruit halen voor een nieuwe lak laag, daar erger ik me al aan sinds dat ik hem kocht. Meer de volgende keer.

C U
 
Beater un gaat inne handj den un handj in dien gaat!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved