Niet heel veel meer gedaan sinds de laatste update, maar wat er gedaan is is ook goed gedaan. Laatste tijd druk geweest met school cursus en werk.
Denk dat ik de automaat controller en wat andere elektronica in het handschoen vak ga plaatsen. Hier is het dichtbij maar zie je het niet, wil de binnenkant wel redelijk ''stock'' houden. En ik moet er goed aankunnen om bak settings/standen te kunnen veranderen of eventuele storingen te kunnen aflezen.
Ook alle remleidingen en meuk onder de auto vandaan getrokken want het was een schande hoe het eronder hing, nu word alles gewoon netje en tegoei gedaan. Nieuwe leidingen, t stukjes nippels etc de hele meuk.
Alles geordend en gelabeld zodat bij de remspeciaal zaak het logisch is:
Hoofremcilinder gereviseerd, nieuwe remslangen, nieuwe nippels t en y stukken etc:
Ook ben ik nog op zoek naar een Line Lock elektronisch bedient, daar ben ik over rond aan het mailen/bellen waar ik ze het best ken kopen (prijs).
Het sturen heeft veel aandacht gehad maar krijgt nog een berg, de auto was boven 45km/h niet op de weg te houden zo hard zwabberde hij.
De steering linkage is nu weer zo goed als nieuw. En ja een deel is krom, maar ik krijg hem niet recht en wil het niet zwakker maken, en dat haal ik er wel uit met afstellen.
Pitman arm, met oude hardware:
Alles netjes gestraald:
Laagje lak:
En de nieuwe hardware voor het geheel, zit nu heel mooi en gaat fijn strak:
Ziet er zelfs goed uit!:
Brand new:
Als de auto weer op wielen staat wat nu niet is omdat me stuurkogels nog niet binnen zijn, ook moet ik de spoorstang nog wat verbreden omdat de nieuwe uit een F1 1952 vandaan komt die iets smaller is. Dan ga ik de motor en bak eruit halen voor een nieuwe lak laag, daar erger ik me al aan sinds dat ik hem kocht. Meer de volgende keer.
C U