Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Nissan Skyline R33 GTS-T

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 890 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Nissan Skyline R33 GTS-T
Geplaatst door NS1-Whisperer op 14-2-2014 20:50
Hits Deze gallery is 11260 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Nissan Skyline (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood / 1995
Opgegeven max. vermogen 250 pk / 184 kW
Opgegeven max. snelheid 255 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Terugweg van het ophalen [Toon slechts deze afbeelding]
oke [Toon slechts deze afbeelding]
Hund [Toon slechts deze afbeelding]
Interieur [Toon slechts deze afbeelding]
Dash [Toon slechts deze afbeelding]
Ass [Toon slechts deze afbeelding]
Extra bumper. [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Mark300 1-5-2014 11:30 Print reply
Posts: 440
Dan moet je er wel een redelijk riant inkomen naast houden.
Cool dat je zoiets kan doen dan, blokrevisie zal wel over de 1000ยค aan materiaal gaan?


 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
NS1-Whisperer 1-5-2014 11:44 Print reply

Posts: 2160
Ja ik werk er nog wel flink naast ja.

Met 1000,- euro aan materiaal ga ik het niet redden nee. Misschien als ik alleen de zuigers zou vervangen voor originele en goedkope kut pakkingen van ebay erop zet.

Inclusief honen/ boren en vlakken enzo ben ik samen met nog wat andere goodie's die ik gelijk mee bestel wel meer als het dubbele kwijt.
 
"Risico is extra leven"
Venlonaer 1-5-2014 12:00 Print reply

Posts: 2431
Goed bezig, zie de foto's op fb steeds langskomen. Toch wel iets vetter dan een gemiddeld motorproject

Zonde van die bumper ook, stond hem super goed.
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
NS1-Whisperer 1-5-2014 13:35 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Venlonaer
Goed bezig, zie de foto's op fb steeds langskomen. Toch wel iets vetter dan een gemiddeld motorproject

Zonde van die bumper ook, stond hem super goed.



Die rode bumper komt er gelijk weer op als het blok erin zit! Heb hem al gerepareerd en knipperlichten van een GTR ingebouwd. Alleen nog een klein beetje plamuur op 1 plekje doen voor de sier en dan is die klaar
 
"Risico is extra leven"
kenny77 1-5-2014 22:23 Print reply

Posts: 29286
Gaat netjes zo!
 
NS1-Whisperer 6-6-2014 19:25 Print reply

Posts: 2160
Copy paste:

Ondertussen....

Cilinderkop weer thuis.


Coilpack cover gekocht en aangepast.



Sensor gepoetst.


Nismo logo uitgeprint op A2 formaat en letters uitgeknipt.




Gril trouwens ook zilver gespoten en GTR logo eraf getrokken.

Nu is het nog steeds wachtende op bestelling uit de usa met zuigers e.d. Dan kan ik verder met het blok.
Cilinderkop begin ik volgende week weer aan om in elkaar te zetten.


----------------------------------------------------------------

Copy paste:
Eindelijk is het spul dan binnen! ance:ance:




Morgen zuigers wegbrengen en dan hopelijk volgende week blok weer ophalen en gaan opbouwen




Geen copy paste:
De zuigers heb ik vandaag al weg gebracht en mid volgende week kan ik het blok ophalen!
Al met al moet die voor de 22ste weer rijden. Dat is met 2 weken. Dan is er hier vlakbij een "event" bij een tuning bedrijf en kun je voor 25,- euro op de testbank en zal er ge drag raced worden(zonder tijdswaarneming, puur voor geluid)
Daar wil ik dus wel aan mee doen Heb al plek gereserveerd
 
"Risico is extra leven"
kenny77 7-6-2014 9:55 Print reply

Posts: 29286
Netjes man!
 
NS1-Whisperer 11-6-2014 22:28 Print reply

Posts: 2160
BAM!

Blok terug. Morgen komt er nog een speciale doppenset binnen zodat ik ook me nieuwe bouten en drijfstangen kan monteren. Want past geen zeskant op :(


 
"Risico is extra leven"
Cas DT 12-6-2014 16:55 Print reply

Posts: 3131
Netjes man!
Al zekerheid over de oorzaak van al die ellende? Toch die injector?
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
NS1-Whisperer 12-6-2014 17:46 Print reply

Posts: 2160
Vermoedelijk gewoon simpelweg te weinig olie gehad.

Hij lekte al olie(vermoedelijk koppaking) en na een weekend niet peilen en flink me vermaken kreeg de eerste zuiger waarschijnlijk geen olie meer van onder uit dat sproeiertje dus geen koeling dus te warm. In de cilinderwand was te zien dat de 2de en 5de cilinder ook al een licht veegje erin hadden..
Maar er is er altijd 1 de eerste die ermee ophoud. Of de eerste of de laatste

Zo dacht het revisie bedrijf er ook over toen ze de schade bekeken.

Maar hopelijk snel weer rijden met het ding!!!!!
 
"Risico is extra leven"
NS1-Whisperer 12-6-2014 23:15 Print reply

Posts: 2160
Mini update


 
"Risico is extra leven"
NS1-Whisperer 22-6-2014 0:21 Print reply

Posts: 2160
"plak":

Ondertussen toch maar een nieuwe olie pomp besteld. de N1. Helaas nog niet binnen....
Als die binnen is kan ik de onderkant weer helemaal afmaken en weer wat grotere meters maken.

Ff kleppendeksel's e.d. er los op gelegd om te kijken hoe het word:



En de huidige stand van zaken zoals die er vandaag bij staat:


Duurt allemaal toch wat langer als gepland omdat ik het druk heb en er een paar dingen zijn die ff voor gaan. Maar langzaam en zeker kom ik er wel
 
"Risico is extra leven"
dukaholic-alex 23-6-2014 21:57 Print reply

Posts: 135
ziet er piekfijn uit man!
wanneer denk je de hele rataplan weer in elkaar te hebben?

 
remmen is angst!
NS1-Whisperer 23-6-2014 22:31 Print reply

Posts: 2160
Z.s.m. natuurlijk.

Hopelijk rijd die met een weekje weer. Als ze die olie pomp nu eens komen bezorgen....
 
"Risico is extra leven"
NS1-Whisperer 29-6-2014 12:31 Print reply

Posts: 2160
BAM, Het blok zit er weer in sinds gister en loopt ook al weer!


 
"Risico is extra leven"
Maup 29-6-2014 16:35 Print reply

Posts: 4353
Netjes heur!
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
melvin_dt 29-6-2014 22:34 Print reply

Posts: 279
super nice, hoeveel bar aan boost ga je runnen?
 
kenny77 30-6-2014 19:50 Print reply

Posts: 29286
Mooi dat ie weer in elkaar zit!
 
NS1-Whisperer 1-7-2014 14:53 Print reply

Posts: 2160
Zal gewoon stock boost gaan rijden... 0.7Bar
Turbo, ecu e.d. Is nog maar de stock he.


In de toekomst wil ik wel meer power maar dat is gewoon knake duur als je het goed wilt hebben zoals ik het wil.

En geloof me, standaard is zo'n auto ook echt niet langzaam. Vraag maar aan Cas DT :P
 
"Risico is extra leven"
ChielO 1-7-2014 16:27 Print reply

Posts: 322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Zal gewoon stock boost gaan rijden... 0.7Bar
Turbo, ecu e.d. Is nog maar de stock he.


In de toekomst wil ik wel meer power maar dat is gewoon knake duur als je het goed wilt hebben zoals ik het wil.

En geloof me, standaard is zo'n auto ook echt niet langzaam. Vraag maar aan Cas DT :P


En mij!!

Maar wanneer kom je weer eens langs met 't skeurijzer?
Al testrondje gedaan?
 
NS1-Whisperer 1-7-2014 16:33 Print reply

Posts: 2160
Ik heb er enkel nog mee achter in de tuin een rondje of wat gereden.

Nog niet op straat. Moet eerst ff de stuurbekrachtiging maken, heb een leidingkje gesloopt met demonteren van blok :')

 
"Risico is extra leven"
arjensik 1-7-2014 21:05 Print reply

Posts: 552
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Ik heb er enkel nog mee achter in de tuin een rondje of wat gereden.

Nog niet op straat. Moet eerst ff de stuurbekrachtiging maken, heb een leidingkje gesloopt met demonteren van blok :')


Als ie klaar is schreeuwd het om een filmpje
 
The rider should never be the slowest part on the bike
Honda83 4-7-2014 20:23 Print reply

Posts: 20
Echt netjes geworden zo! Klasse
 
Loud pipes save lives
70malossi 4-7-2014 23:16 Print reply
Posts: 4176
haha, leuk iemand met een jap die de motor meteen een kleurtje geeft na een engine rebuilt.Ik zit te wachten op commentaar van marcel, leen, harrie, martijn en thijsse.

Ik weet niet wat de meest gebruikte aftermarket ecu is in het nissan wereldje ( bij Subaru;s is dat vi-pec), maar das echt wel de investering waard,samen met een dyno en road afstelling.
En een avc-r boostcontroller kan ook een flinke winst geven + betere drivability
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
NS1-Whisperer 5-7-2014 9:32 Print reply

Posts: 2160
In de Skyline's zie je vaak een link ecu of haltech. Zijn verder nog wel genoeg andere, maar geloof dat die het meest voorkomen in Nederland.

Maar heb er zelf geen ervaring mee, rijd zelf nog met de stock.
 
"Risico is extra leven"

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved