rubbert |
3-3-2014 20:24 |
Posts: 8825 |
klinkt lekker
ook hotje natuurlijk
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
NS1-Whisperer |
8-3-2014 16:32 |
Posts: 2160 |
Ondertussen 6 nieuwe bobines erop omdat de oude niet meer deugden en ze wel gesmolten leken en allemaal tape aan zat.
Auto loopt weer stuk beter en stottert niet meer in hoge toeren wat die steeds vaker begon te doen.
Luchtfilter ook ff gewassen in badje in benzine en vanmiddag even de compressie laten meten.
Auto draait netjes 12 bar op alle 6 de cilinder!
|
|
"Risico is extra leven" |
|
ChielO |
8-3-2014 18:20 |
Posts: 322 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Ondertussen 6 nieuwe bobines erop omdat de oude niet meer deugden en ze wel gesmolten leken en allemaal tape aan zat.
Auto loopt weer stuk beter en stottert niet meer in hoge toeren wat die steeds vaker begon te doen.
Luchtfilter ook ff gewassen in badje in benzine en vanmiddag even de compressie laten meten.
Auto draait netjes 12 bar op alle 6 de cilinder!
Wanneer kom je mij eens een keer ophalen in je dinkytoy?
|
|
|
|
NS1-Whisperer |
8-3-2014 19:02 |
Posts: 2160 |
Als je het aandurft en in de buurt bent? :P
|
|
"Risico is extra leven" |
|
ChielO |
8-3-2014 19:39 |
Posts: 322 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Als je het aandurft en in de buurt bent? :P
Doe wel extra beschermende kleding aan en helm op, dan durf ik het wel.
App je wel keer als ik in de buurt ben
|
|
|
|
NS1-Whisperer |
8-3-2014 21:10 |
Posts: 2160 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ChielO
[...]
Doe wel extra beschermende kleding aan en helm op, dan durf ik het wel.
App je wel keer als ik in de buurt ben
Primaaaaa
|
|
"Risico is extra leven" |
|
NS1-Whisperer |
24-3-2014 22:55 |
Posts: 2160 |
Katalysator is er nu ook af ondertussen. Gasreactie en geluid is er beter van geworden
Filmpje geprobeert te maken van het geluid.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Eftr-axK2RY[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=Eftr-axK2RY
|
|
"Risico is extra leven" |
|
Muller295 |
24-3-2014 23:04 |
|
dukaholic-alex |
25-3-2014 19:26 |
Posts: 135 |
klinkt zeker lekker
|
|
remmen is angst! |
|
NS1-Whisperer |
30-3-2014 20:44 |
Posts: 2160 |
En toen had Cas DT erin gereden en lekt die nu abnormaal veel olie, rookt als een gek en maakt een fijn bijgeluidje....
zal niet aan jou liggen hoor Cas (k)
|
|
"Risico is extra leven" |
|
Cas DT |
30-3-2014 20:48 |
Posts: 3131 |
Lijkt me niet toch?
Hopen dat het meevalt, dan kunnen we binnenkort nog eens 'touren'
|
|
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller! |
|
NS1-Whisperer |
30-3-2014 21:01 |
Posts: 2160 |
Ik wist al wel dat die olie lekte bij een slangetje/pakking maar nu komt het er echt uitstromen.
Maar zeker leuk stukje "getourd" vanmiddag ja
Oohja, en me tank is alweer leeg :( vrijdag nog vol gegooid
Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 30-3-2014 om 21:02 uur.
|
|
"Risico is extra leven" |
|
Cas DT |
30-3-2014 21:07 |
Posts: 3131 |
Dan heb je nog best een eindje op de autobahn gereden of niet?
|
|
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller! |
|
NS1-Whisperer |
30-3-2014 21:37 |
Posts: 2160 |
Ja viel helaas nog best wel mee haha
Tankmeter zakt flink als je lange stukken 200+ rijd
|
|
"Risico is extra leven" |
|
4takker |
30-3-2014 21:42 |
Posts: 2395 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Tankmeter zakt flink als je lange stukken 200+ rijd
goh
wanneer ga je is verse plaatjes van je koffiemolen plaatsen.
|
|
Never drive faster then your guardian angel can fly |
|
NS1-Whisperer |
30-3-2014 21:48 |
Posts: 2160 |
Deze week. ben bijna klaar met repareren van die andere bumper en dan komt die er weer op
|
|
"Risico is extra leven" |
|
NS1-Whisperer |
31-3-2014 22:19 |
Posts: 2160 |
Heuj, tot de conclusie gekomen vandaag dat de koppaking naar de tering is.
Meteen maar vast aan het sleutelen gegaan en turbo en toestand allemaal er al afgehaald. schiet lekker op zo, morgen of overmorgen de rest en de kop zelf eraf halen.
Maar het lijkt alsof de turbo niks geleden heeft, dus dat is weer een meevaller
|
|
"Risico is extra leven" |
|
NS1-Whisperer |
3-4-2014 16:10 |
Posts: 2160 |
|
|
"Risico is extra leven" |
|
Paultje Pils |
3-4-2014 16:35 |
Posts: 2110 |
Wat is er gebeurt in de beschadigde cilinder/zuiger? Waterslagje ofzo? Enig idee van?
|
|
If you can't dodge it, ram it. |
|
NS1-Whisperer |
3-4-2014 17:42 |
Posts: 2160 |
Vermoed de koppaking. Hij lekte al olie, en na wat gespeel op de autobahn is er niet genoeg olie bij de eerste cilinder geweest en werd het zaakje te warm.
Althans, dat denk ik..
Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 3-4-2014 om 17:43 uur.
|
|
"Risico is extra leven" |
|
Viertakt |
3-4-2014 18:23 |
Posts: 3586 |
Lijkt wel een gevalletje schuimende olie.
Toevallig ook sludge in de olie?
|
|
Viertakt uber alles. |
|
De Schout |
3-4-2014 18:27 |
Posts: 5327 |
Bij olie problemen komen je drijfstang lagers wel als eerste buiten zetten..
Denk dat je de oorzaak van dit ergens anders moet gaan zoeken.
Mengsel probleempje? KVS mee aan het stoken geweest misschien? of ontsteking die niet helemaal doet wat de bedoeling is.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
NS1-Whisperer |
3-4-2014 18:28 |
Posts: 2160 |
Nope, kon nergens sludge ontdekken. Of het moet onderin de carterpan liggen maar die zit nog vast.
Had wel de uitlaat gassen onder de kleppendeksels zitten.
|
|
"Risico is extra leven" |
|
Niek de Wildt |
3-4-2014 19:51 |
Posts: 7168 |
Foto van de kop bij cilinder 1 graag
|
|
|
|
NS1-Whisperer |
3-4-2014 19:56 |
Posts: 2160 |
Alstu, heeft niks geleden wat ik zo kon ontdekken.
|
|
"Risico is extra leven" |
|