Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Nissan Skyline R33 GTS-T

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 981 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Nissan Skyline R33 GTS-T
Geplaatst door NS1-Whisperer op 14-2-2014 20:50
Hits Deze gallery is 11239 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Nissan Skyline (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood / 1995
Opgegeven max. vermogen 250 pk / 184 kW
Opgegeven max. snelheid 255 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Terugweg van het ophalen [Toon slechts deze afbeelding]
oke [Toon slechts deze afbeelding]
Hund [Toon slechts deze afbeelding]
Interieur [Toon slechts deze afbeelding]
Dash [Toon slechts deze afbeelding]
Ass [Toon slechts deze afbeelding]
Extra bumper. [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

rubbert 3-3-2014 20:24 Print reply

Posts: 8825
klinkt lekker

ook hotje natuurlijk
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
NS1-Whisperer 8-3-2014 16:32 Print reply

Posts: 2160
Ondertussen 6 nieuwe bobines erop omdat de oude niet meer deugden en ze wel gesmolten leken en allemaal tape aan zat.
Auto loopt weer stuk beter en stottert niet meer in hoge toeren wat die steeds vaker begon te doen.

Luchtfilter ook ff gewassen in badje in benzine en vanmiddag even de compressie laten meten.
Auto draait netjes 12 bar op alle 6 de cilinder!
 
"Risico is extra leven"
ChielO 8-3-2014 18:20 Print reply

Posts: 322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Ondertussen 6 nieuwe bobines erop omdat de oude niet meer deugden en ze wel gesmolten leken en allemaal tape aan zat.
Auto loopt weer stuk beter en stottert niet meer in hoge toeren wat die steeds vaker begon te doen.

Luchtfilter ook ff gewassen in badje in benzine en vanmiddag even de compressie laten meten.
Auto draait netjes 12 bar op alle 6 de cilinder!


Wanneer kom je mij eens een keer ophalen in je dinkytoy?
 
NS1-Whisperer 8-3-2014 19:02 Print reply

Posts: 2160
Als je het aandurft en in de buurt bent? :P
 
"Risico is extra leven"
ChielO 8-3-2014 19:39 Print reply

Posts: 322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Als je het aandurft en in de buurt bent? :P


Doe wel extra beschermende kleding aan en helm op, dan durf ik het wel.
App je wel keer als ik in de buurt ben
 
NS1-Whisperer 8-3-2014 21:10 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielO
[...]


Doe wel extra beschermende kleding aan en helm op, dan durf ik het wel.
App je wel keer als ik in de buurt ben



Primaaaaa
 
"Risico is extra leven"
NS1-Whisperer 24-3-2014 22:55 Print reply

Posts: 2160
Katalysator is er nu ook af ondertussen. Gasreactie en geluid is er beter van geworden

Filmpje geprobeert te maken van het geluid.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Eftr-axK2RY[/youtube]

https://www.youtube.com/watch?v=Eftr-axK2RY
 
"Risico is extra leven"
Muller295 24-3-2014 23:04 Print reply

Posts: 337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Katalysator is er nu ook af ondertussen. Gasreactie en geluid is er beter van geworden

Filmpje geprobeert te maken van het geluid.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Eftr-axK2RY[/youtube]

https://www.youtube.com/watch?v=Eftr-axK2RY

Dat geluid
 
dukaholic-alex 25-3-2014 19:26 Print reply

Posts: 135
klinkt zeker lekker
 
remmen is angst!
NS1-Whisperer 30-3-2014 20:44 Print reply

Posts: 2160
En toen had Cas DT erin gereden en lekt die nu abnormaal veel olie, rookt als een gek en maakt een fijn bijgeluidje....

zal niet aan jou liggen hoor Cas (k)
 
"Risico is extra leven"
Cas DT 30-3-2014 20:48 Print reply

Posts: 3131
Lijkt me niet toch?

Hopen dat het meevalt, dan kunnen we binnenkort nog eens 'touren'
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
NS1-Whisperer 30-3-2014 21:01 Print reply

Posts: 2160
Ik wist al wel dat die olie lekte bij een slangetje/pakking maar nu komt het er echt uitstromen.


Maar zeker leuk stukje "getourd" vanmiddag ja

Oohja, en me tank is alweer leeg :( vrijdag nog vol gegooid

Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 30-3-2014 om 21:02 uur.
 
"Risico is extra leven"
Cas DT 30-3-2014 21:07 Print reply

Posts: 3131
Dan heb je nog best een eindje op de autobahn gereden of niet?
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
NS1-Whisperer 30-3-2014 21:37 Print reply

Posts: 2160
Ja viel helaas nog best wel mee haha

Tankmeter zakt flink als je lange stukken 200+ rijd
 
"Risico is extra leven"
4takker 30-3-2014 21:42 Print reply

Posts: 2395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Tankmeter zakt flink als je lange stukken 200+ rijd



goh





wanneer ga je is verse plaatjes van je koffiemolen plaatsen.
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
NS1-Whisperer 30-3-2014 21:48 Print reply

Posts: 2160
Deze week. ben bijna klaar met repareren van die andere bumper en dan komt die er weer op
 
"Risico is extra leven"
NS1-Whisperer 31-3-2014 22:19 Print reply

Posts: 2160
Heuj, tot de conclusie gekomen vandaag dat de koppaking naar de tering is.

Meteen maar vast aan het sleutelen gegaan en turbo en toestand allemaal er al afgehaald. schiet lekker op zo, morgen of overmorgen de rest en de kop zelf eraf halen.

Maar het lijkt alsof de turbo niks geleden heeft, dus dat is weer een meevaller
 
"Risico is extra leven"
NS1-Whisperer 3-4-2014 16:10 Print reply

Posts: 2160
Hierbij wat foto's van hoe het er nu bij ligt hier.

Koppaking is niet als enige ten onder gegaan.....











Komen nu nieuwe wiseco zuigers, eagle drijfstangen, mls pakkingen, acl race lagers & arp blok en kopbouten in.
En dan uiteraard even een frisse hoonbeurt en mogelijk blok en kop nog vlakken en afpersen
Krukas zal waarschijnlijk ook gelijk gebalanceerd worden
 
"Risico is extra leven"
Paultje Pils 3-4-2014 16:35 Print reply

Posts: 2110
Wat is er gebeurt in de beschadigde cilinder/zuiger? Waterslagje ofzo? Enig idee van?
 
If you can't dodge it, ram it.
NS1-Whisperer 3-4-2014 17:42 Print reply

Posts: 2160
Vermoed de koppaking. Hij lekte al olie, en na wat gespeel op de autobahn is er niet genoeg olie bij de eerste cilinder geweest en werd het zaakje te warm.

Althans, dat denk ik..

Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 3-4-2014 om 17:43 uur.
 
"Risico is extra leven"
Viertakt 3-4-2014 18:23 Print reply

Posts: 3586
Lijkt wel een gevalletje schuimende olie.

Toevallig ook sludge in de olie?
 
Viertakt uber alles.
De Schout 3-4-2014 18:27 Print reply
Posts: 5327
Bij olie problemen komen je drijfstang lagers wel als eerste buiten zetten..

Denk dat je de oorzaak van dit ergens anders moet gaan zoeken.
Mengsel probleempje? KVS mee aan het stoken geweest misschien? of ontsteking die niet helemaal doet wat de bedoeling is.
 
tune tweak fiddle bang bummer
NS1-Whisperer 3-4-2014 18:28 Print reply

Posts: 2160
Nope, kon nergens sludge ontdekken. Of het moet onderin de carterpan liggen maar die zit nog vast.

Had wel de uitlaat gassen onder de kleppendeksels zitten.
 
"Risico is extra leven"
Niek de Wildt 3-4-2014 19:51 Print reply
Posts: 7168
Foto van de kop bij cilinder 1 graag
 
NS1-Whisperer 3-4-2014 19:56 Print reply

Posts: 2160
Alstu, heeft niks geleden wat ik zo kon ontdekken.


 
"Risico is extra leven"

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved