arjensik |
15-2-2014 0:57 |
Posts: 552 |
Leuke auto's maar er is 1 nadeel aan dit model en dat is het stuur die aan de verkeerde kant zit maar het blijft nog steeds een hotje!
|
|
The rider should never be the slowest part on the bike |
|
Viertakt |
15-2-2014 5:35 |
Posts: 3586 |
Hot
Japanse overengineering
|
|
Viertakt uber alles. |
|
Honda83 |
15-2-2014 12:16 |
Posts: 20 |
Nice, blijft een mooie bak!
Gr Christiaan
|
|
Loud pipes save lives |
|
NS1-Whisperer |
15-2-2014 12:29 |
Posts: 2160 |
Geloof me, als je eenmaal met zo'n auto hebt gereden is het echt geen nadeel dat het stuur aan de andere kant zit. Bevalt mij zelfs beter ook als links!
|
|
"Risico is extra leven" |
|
70malossi |
15-2-2014 13:22 |
Posts: 4176 |
plannen?
|
|
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong |
|
NS1-Whisperer |
15-2-2014 19:17 |
Posts: 2160 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 70malossi
plannen?
De auto weer "strak" maken, de begrenzer blokkeren zodat die harder als 190 kan en in de toekomst misschien nog boostcontroller erin en van die fraaie klokjes op het dash.
Exterieur ga ik eerst mee aan de gang binnenkort.
al ben ik al druk genoeg....
|
|
"Risico is extra leven" |
|
kenny77 |
15-2-2014 19:55 |
Posts: 29286 |
Gaaf ding.
Mag wel wat zakken.
|
|
|
|
NS1-Whisperer |
15-2-2014 19:56 |
Posts: 2160 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Gaaf ding.
Mag wel wat zakken.
Lol. Zal er wel beter uitzien ja. Alleen kom ik dan mijn straat niet meer uit... :P
Binnenkort ff informeren voor "wrappen" aangezien het goedkoper is als de auto over te spuiten.
|
|
"Risico is extra leven" |
|
KlaasMarten |
15-2-2014 20:26 |
Posts: 423 |
ik vind dit een zeer mooie auto die je hebt, alleen jammer van die grote schoorsteenpijp die je eronder hebt. een kleinere past veel beter bij jouw auto.
|
|
Haus am See |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
15-2-2014 21:30 |
Posts: 17929 |
250 pk en een teller die net zo ver gaat als die van mn kingcab... is dat de std nissan 4wd teller?
|
|
|
|
NS1-Whisperer |
15-2-2014 21:37 |
Posts: 2160 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
250 pk en een teller die net zo ver gaat als die van mn kingcab... is dat de std nissan 4wd teller?
Dat is de standaard nissan R33 GTST teller ja. Deze auto is een GTST en geen GTR, enkel de badges. Dus heb ook enkel RWD en maar 1 turbo IPV. 2.
Auto is ook fabrieks begrenst en loopt maar 190km/h Dat red die in zijn 4 al.
Iets met de japanse wetgeving toendertijd.
|
|
"Risico is extra leven" |
|
NS1-Whisperer |
16-2-2014 21:40 |
Posts: 2160 |
Zojuist een HKS SLD besteld. 190 gaat me niet hard genoeg
|
|
"Risico is extra leven" |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
16-2-2014 21:42 |
Posts: 17929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Zojuist een HKS SLD besteld. 190 gaat me niet hard genoeg
En waar rij je zo regelmatig dik 190 dan?
|
|
|
|
NS1-Whisperer |
16-2-2014 21:52 |
Posts: 2160 |
Ik woon 15 minuten van de Duitse grens en daar kom ik geregeld. Zou toch fijn zijn als ik de 5 de versnelling ook eens kon gebruiken op de autobahn.
|
|
"Risico is extra leven" |
|
Cas DT |
17-2-2014 22:47 |
Posts: 3131 |
Kan je hier dus ook 'gewoon' een tweede turbo op schroeven?
|
|
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller! |
|
Mark300 |
18-2-2014 8:05 |
Posts: 440 |
Waarom die GT-R badges als het een GTST is? -.-
Welk blok ligt hier nou in?
RB25DET, RB25DE of RB20E?
|
|
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless |
|
NS1-Whisperer |
18-2-2014 15:42 |
Posts: 2160 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Kan je hier dus ook 'gewoon' een tweede turbo op schroeven?
Niet zo 1.2.3. nee.....
Met wat aanpassing zal alles mogelijk zijn natuurlijk.
Maar dan moet je een anders uitlaat spruitstuk erop mikken en complete inlaat traject opnieuw gaan leggen...
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mark300
Waarom die GT-R badges als het een GTST is? -.-
Welk blok ligt hier nou in?
RB25DET, RB25DE of RB20E?
Die badges zaten er al bij de aankoop op en tsja, staat de auto niet lelijk vind ik. Gaan er binnenkort toch wel vanaf daar niet van...
Zit gewoon een RB25DET blok in zoals in elke R33 GTS-T....
|
|
"Risico is extra leven" |
|
Aprilia RX 50 2003 |
19-2-2014 7:39 |
Posts: 6717 |
dat is een donders rappe Sunny
|
|
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB. |
|
4takker |
19-2-2014 11:27 |
Posts: 2395 |
190 maar met zo'n ding ik had meer snelheid veracht uit zo'n ding.
|
|
Never drive faster then your guardian angel can fly |
|
yamahaman |
19-2-2014 13:43 |
Posts: 387 |
Zojuist gespot in Doetinchem bij het station. Ik kon je herkennen aan de zwarte voorbumper. Had nog gehoopt op een leuk 'whoeeshh' turbo geluid haha.
|
|
Alles hat ein ende, nur ein bratwurst hat zwei |
|
NS1-Whisperer |
19-2-2014 14:16 |
Posts: 2160 |
Haha, nice!
|
|
"Risico is extra leven" |
|
NS1-Whisperer |
2-3-2014 14:14 |
Posts: 2160 |
Kastje aan de computer geknoopt die een vals signaal doorgeeft en waardoor de begrenzer dus niet meer werkt.
Heb er 255 op gps mee kunnen redden, en niet eens in Duitsland
|
|
"Risico is extra leven" |
|
Cas DT |
2-3-2014 17:14 |
Posts: 3131 |
Waar blijven de drift filmpjes?
|
|
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller! |
|
NS1-Whisperer |
3-3-2014 7:43 |
Posts: 2160 |
Haha, moet nog ff oefenen :P
Leuk hoor met zo'n slip diff door de regen rijden
|
|
"Risico is extra leven" |
|
Mark300 |
3-3-2014 8:18 |
Posts: 440 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Zit gewoon een RB25DET blok in zoals in elke R33 GTS-T....
Blokken worden nogal vaak geswapt namelijk.
|
|
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless |
|