Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Rover 200Vi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 765 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Rover 200Vi
Geplaatst door j0ren op 6-10-2013 21:52
Hits Deze gallery is 14536 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Rover 214i (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart metallic / 1999
Opgegeven max. vermogen 162 pk / 119 kW
Opgegeven max. snelheid 220 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
. [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina

Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

ktm 4 ever 17-12-2013 22:30 Print reply
Posts: 379
waar ga je op de dyno?
 
j0ren 17-12-2013 22:33 Print reply

Posts: 1298
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ktm 4 ever
waar ga je op de dyno?


Als ik dat vertel staat waarschijnlijk half nederland er, het is die dag €1,50




Dit bericht is gewijzigd door j0ren op 17-12-2013 om 22:48 uur.
 
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
NS1-Whisperer 17-12-2013 22:36 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: j0ren
[...]


Als ik dat vertel staat waarschijnlijk half nederland er, het is die dag €1,50


Tell me more! haha
 
"Risico is extra leven"
j0ren 17-12-2013 22:47 Print reply

Posts: 1298
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
[...]


Tell me more! haha


Sorry, geen zin om de hele dag in de rij te staan

Hier een maat van me op de bank:




Dit bericht is gewijzigd door j0ren op 17-12-2013 om 22:49 uur.
 
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
ktm 4 ever 18-12-2013 18:31 Print reply
Posts: 379
harry zuur uit zuidwolde zo te zien met z'n mobiele bank.
ben er persoonlijk niet zo tevreden over
 
j0ren 25-12-2013 0:20 Print reply

Posts: 1298
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ktm 4 ever
harry zuur uit zuidwolde zo te zien met z'n mobiele bank.
ben er persoonlijk niet zo tevreden over


vertel eens?
 
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
maerijn 25-12-2013 21:29 Print reply

Posts: 2455
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: j0ren
Precies, de mensen die haten hebben meestal zelf niet eens een auto.
Krijg alleen maar positieve reacties van mensen die wél een auto hebben.

18 Januari gaat ie op de dyno.
Ik verwacht alles tussen de 140 en 170pk.
In 2004 is ie op de bank geweest met 174pk en 200nm.

Dit bericht is gewijzigd door j0ren op 17-12-2013 om 21:00 uur.

Ik zou toch wel vreemd opkijken als er onder de 160 uitkomt
 
j0ren 26-12-2013 13:06 Print reply

Posts: 1298
Volgens mij was dat toen ook een hele optimistische bank hoor.
Tel daar 10 jaar rijden en het weghalen van het pipercross filter bij op, dan word het een stuk lastiger:P.
Maar we gaan het zien.

Ik heb mezelf nog even getrakteerd op een nieuwe amp voor de subwoofer.



Headunit: Kenwood KDC-BT92SD
Voor: Helix E136 Compo met Pulse audio filters
Achter: Focal 130v2 Midwoofers
Subwoofer: JBL GT4-12 in een gesloten caliber kist
Subwoofer Versterker: Groundzero GZRA2200X
 
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
Arjanus 26-12-2013 20:09 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: j0ren
Volgens mij was dat toen ook een hele optimistische bank hoor.
Tel daar 10 jaar rijden en het weghalen van het pipercross filter bij op, dan word het een stuk lastiger:P.
Maar we gaan het zien.

Ik heb mezelf nog even getrakteerd op een nieuwe amp voor de subwoofer.
afbeelding


Headunit: Kenwood KDC-BT92SD
Voor: Helix E136 Compo met Pulse audio filters
Achter: Focal 130v2 Midwoofers
Subwoofer: JBL GT4-12 in een gesloten caliber kist
Subwoofer Versterker: Groundzero GZRA2200X



hoe meer je van dit soort spul in je wagen bouwt, des te minder peekaas hou je over
 
lieber nurburgring als ehering
Derbi-Olaf 28-12-2013 5:39 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
[...]



hoe meer je van dit soort spul in je wagen bouwt, des te minder peekaas hou je over

correct :p

Beter wat geld in vermogen stoppen
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
WestlandMB 28-12-2013 13:00 Print reply

Posts: 1338
Heb je ook wat aan je tweaters gedaan? beste geluid komt tenslotte van voren.

Sub ook gebrugd aangesloten?
 
j0ren 28-12-2013 18:05 Print reply

Posts: 1298
Yes, voorin zit een composetje, dus dat is voorspeakers+tweeters+scheidingsfilter.
En uiteraard sub bridged aangesloten. Binnenkort opzoek naar een nieuw subje van 400w rms, huidige is 250w rms. Gaat ook wel hard, maar benut niet het volledig beschikbare vermogen.

Nu nog opzoek naar een leuke 4 kanaals versterker voor de voor en achterspeakers.

Edit;

Paar fototjes;




Dit bericht is gewijzigd door j0ren op 28-12-2013 om 18:07 uur.
 
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
Cas DT 28-12-2013 18:21 Print reply

Posts: 3131






 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
j0ren 28-12-2013 18:34 Print reply

Posts: 1298
oké
 
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
j0ren 21-1-2014 14:15 Print reply

Posts: 1298




160.8pk, 161,4Nm

Toerental klopt niet helemaal, ligt 500 te hoog oid.
Run is gedaan zonder ventilator dus 2e run wat minder pk ivm warme lucht. Hij had hem de 1e run even wat verder door moeten trekken mja.



Dit bericht is gewijzigd door j0ren op 21-1-2014 om 14:19 uur.
 
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
mx-jacob 21-1-2014 17:19 Print reply

Posts: 2938
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT




Ja precies dat ja
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 22-1-2014 8:31 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: j0ren
afbeelding



160.8pk, 161,4Nm

Toerental klopt niet helemaal, ligt 500 te hoog oid.
Run is gedaan zonder ventilator dus 2e run wat minder pk ivm warme lucht. Hij had hem de 1e run even wat verder door moeten trekken mja.



Dit bericht is gewijzigd door j0ren op 21-1-2014 om 14:19 uur.



dan kloppen die 170pk en 200nm ook niet uit 2004
 
Viertakt 16-7-2014 11:57 Print reply

Posts: 3586
Tupperware, not
 
Viertakt uber alles.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved