Quote:Oorspronkelijk gepost door: j0ren
Precies, de mensen die haten hebben meestal zelf niet eens een auto.
Krijg alleen maar positieve reacties van mensen die wél een auto hebben.
18 Januari gaat ie op de dyno.
Ik verwacht alles tussen de 140 en 170pk.
In 2004 is ie op de bank geweest met 174pk en 200nm.
Dit bericht is gewijzigd door j0ren op 17-12-2013 om 21:00 uur.
Ik zou toch wel vreemd opkijken als er onder de 160 uitkomt
Volgens mij was dat toen ook een hele optimistische bank hoor.
Tel daar 10 jaar rijden en het weghalen van het pipercross filter bij op, dan word het een stuk lastiger:P.
Maar we gaan het zien.
Ik heb mezelf nog even getrakteerd op een nieuwe amp voor de subwoofer.
Headunit: Kenwood KDC-BT92SD
Voor: Helix E136 Compo met Pulse audio filters
Achter: Focal 130v2 Midwoofers
Subwoofer: JBL GT4-12 in een gesloten caliber kist
Subwoofer Versterker: Groundzero GZRA2200X
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
Quote:Oorspronkelijk gepost door: j0ren
Volgens mij was dat toen ook een hele optimistische bank hoor.
Tel daar 10 jaar rijden en het weghalen van het pipercross filter bij op, dan word het een stuk lastiger:P.
Maar we gaan het zien.
Ik heb mezelf nog even getrakteerd op een nieuwe amp voor de subwoofer. afbeelding
Headunit: Kenwood KDC-BT92SD
Voor: Helix E136 Compo met Pulse audio filters
Achter: Focal 130v2 Midwoofers
Subwoofer: JBL GT4-12 in een gesloten caliber kist
Subwoofer Versterker: Groundzero GZRA2200X
hoe meer je van dit soort spul in je wagen bouwt, des te minder peekaas hou je over
Yes, voorin zit een composetje, dus dat is voorspeakers+tweeters+scheidingsfilter.
En uiteraard sub bridged aangesloten. Binnenkort opzoek naar een nieuw subje van 400w rms, huidige is 250w rms. Gaat ook wel hard, maar benut niet het volledig beschikbare vermogen.
Nu nog opzoek naar een leuke 4 kanaals versterker voor de voor en achterspeakers.
Edit;
Paar fototjes;
Dit bericht is gewijzigd door j0ren op 28-12-2013 om 18:07 uur.
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
Toerental klopt niet helemaal, ligt 500 te hoog oid.
Run is gedaan zonder ventilator dus 2e run wat minder pk ivm warme lucht. Hij had hem de 1e run even wat verder door moeten trekken mja.
Dit bericht is gewijzigd door j0ren op 21-1-2014 om 14:19 uur.
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
Toerental klopt niet helemaal, ligt 500 te hoog oid.
Run is gedaan zonder ventilator dus 2e run wat minder pk ivm warme lucht. Hij had hem de 1e run even wat verder door moeten trekken mja.
Dit bericht is gewijzigd door j0ren op 21-1-2014 om 14:19 uur.