Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - honda nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 909 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery honda nsr
Geplaatst door NSR-brakka op 28-6-2013 8:51
Hits Deze gallery is 9054 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda NSR-II (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart / 1993
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
details nsr [Toon slechts deze afbeelding]
details nsr [Toon slechts deze afbeelding]
details nsr [Toon slechts deze afbeelding]
details nsr [Toon slechts deze afbeelding]
nsr [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

NS1-Whisperer 28-6-2013 8:53 Print reply

Posts: 2160
Foto's doen het niet.
 
"Risico is extra leven"
NSR-brakka 28-6-2013 11:21 Print reply

Posts: 138
K.U.T,ik zie et.kan ik ze alleen online uploaden of ook van harde schijf?
hoe ken ik dit doen?

Dit bericht is gewijzigd door NSR-brakka op 28-6-2013 om 11:22 uur.
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
NSR-brakka 28-6-2013 11:40 Print reply

Posts: 138
nu doen ze het wel,kut kwaliteit maar dat ligt aan mij telefoon

kheb er veel tijd ingestoken,niet lopend gekocht,dus kben toch enigzins benieuwd naar wat jullie van vinden

Dit bericht is gewijzigd door NSR-brakka op 28-6-2013 om 11:44 uur.
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
Mark300 28-6-2013 11:56 Print reply
Posts: 440
Jammer dat de kuip er niet volledig opzit.
Ziet er net uit alsof hij nog niet af is.
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
NSR-brakka 28-6-2013 12:12 Print reply

Posts: 138
ding gekocht voor 375 euro, je weet niet hoe die eruit zag toen ik hem opgehaald had, onderkuip zat er niet bij,en heel eerljk,kvind em wel best zo

kwil het zwart nog wel matzwart hebben en dan fluo oranje velgen en honda tankstickers, en zwart buddeydekje

Dit bericht is gewijzigd door NSR-brakka op 28-6-2013 om 12:14 uur.
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
NS1-Whisperer 28-6-2013 15:45 Print reply

Posts: 2160
Het resultaat is helemaal niet verkeerd! goed bezig
 
"Risico is extra leven"
NSR-brakka 28-6-2013 16:00 Print reply

Posts: 138
had 4 jaar in een schuur stilgestaan,lak was matzwart(stof en vuilstijl)haha,liep niet,benzine was helemaal af gaan scheiden,dus moest ik het hele circuit van tank tot membraam schoonmaken/reinigen,blok was 1 en al vuil(ongeveer 3 cm dikker onder het carter van alle zooi)zuiger was versleten en had een warmloper gehad,dus blok opengehaald, helemaal gereinigd van binnen en van buiten,eerste overmaat(45,9)orginele malossi zuiger(90! euro)en veren erin,cilinder laten poetsen,nieuwe pakkingen overal gelijk,carb tot op het bot gedemonteerd en goed gereinigd(witte afscheiding van rotte benzine overal)nieuwe bougie,br8s,nieuwe olie,nieuwe kvs en een heel hoop uren erin gestoken aan reinigen van frame/kuipdelen,blokje,tank
oja en wat detailwerk(waterpompdeksel,accu/bak eruit,oliepomp afgesloten en afgedicht(nog wel bruikbaar,parker in slangetje)

de nsr heeft dus een liefdevol baasje gevonden na jaren van verwaarlozing in een vochtige schuur

btw de druppels die je eronder zit zijn geen lekken ofzo,het was gewoon zwaar boutweer en stond ff in een fietstunneltje,dus liep alle vocht eraf

@ns1 whisperer: thnx

Dit bericht is gewijzigd door NSR-brakka op 28-6-2013 om 16:05 uur.

Dit bericht is gewijzigd door NSR-brakka op 28-6-2013 om 16:10 uur.
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
Brommers en meer 28-6-2013 22:08 Print reply

Posts: 1966
ik vindt hem opzich wel grappig, gaat uiteindelijk toch om de prestaties en daarin kan je waarschijnlijk wel merken tijdens het rijden op je brommer waar je tijd in is gegaan.
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
NSR-brakka 28-6-2013 22:26 Print reply

Posts: 138
loopt zeker wel nice als zon ding 4 jaar niet heb gelopen en je hoort de hem dan na een hoop tijd en energie weer de eerste slagen maken,maakt dat me blij das passie
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
Brommers en meer 29-6-2013 20:58 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-brakka
loopt zeker wel nice als zon ding 4 jaar niet heb gelopen en je hoort de hem dan na een hoop tijd en energie weer de eerste slagen maken,maakt dat me blij das passie


zekers, ik weet nog hoe blij ik was toen ik mijn eerste brommer aan de praat had gekregen
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
NSR-brakka 30-6-2013 10:19 Print reply

Posts: 138
loopt nu mooi 110de eerste brommer kreeg ik wel uit elkaar,maar niet meer in elkaar haha, daar moest me pa aan te pas komen en door de jaren (en dus brommers heen )ben ik op een punt gekomen dat ik ze weer in elkaar krijg whaha,

alleen deze pijp die er nu opzit is van senda/rs?? kan iemand mij dat zeggen mss?

onderin is ie niet zo heel sterk,maar als die dan bij de 8.000rpm komt word je serieus gelanceerd in ze 1 op het gas easy achterover,in ze 2 ook nog lichtelijk loopt nu mooi 110 echte km
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
Cas DT 30-6-2013 10:39 Print reply

Posts: 3131
Is gewoon een techno uitlaat voor nsr.

 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
NSR-brakka 30-6-2013 10:50 Print reply

Posts: 138
nee want de demper zit er vast op en daar staat arrow op??
zal wel verlast zijn
ik ben iig op zoek naar een proma

Dit bericht is gewijzigd door NSR-brakka op 30-6-2013 om 10:52 uur.
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
Cas DT 30-6-2013 11:18 Print reply

Posts: 3131
Hou deze maar, veel beter.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
NSR-brakka 30-6-2013 11:20 Print reply

Posts: 138
ja? ok dan laat ik em zo,hij is wel ok hoor,kheb nieuwe fotos toegevoegd,kijk maar is een arrow demper opgelast
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
Cas DT 30-6-2013 11:45 Print reply

Posts: 3131
Hm apart. Ziet er wel leuk uit.


 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
NSR-brakka 30-6-2013 11:55 Print reply

Posts: 138
vorm is duidelijk tecno idd, dus dan is er een arrow demper opgelast,klinkt ook zeker leuk!

 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
Brommers en meer 30-6-2013 13:08 Print reply

Posts: 1966
of een jolly moto er onder knallen:


 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
NSR-brakka 30-6-2013 14:02 Print reply

Posts: 138
ding kost bijna net zoveel als ik voor de hele brommer heb betaald, 375 werd gevraagd en 350 betaald en die jolly kost over de 300
ik koop liever een 80 blok en gooi daar een 110,of 125 onder met een leuke carb en uitlaat,ben ik net zoveel kwijt als ik een beetje slim koop
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
NS1-Whisperer 30-6-2013 14:08 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-brakka
ding kost bijna net zoveel als ik voor de hele brommer heb betaald, 375 werd gevraagd en 350 betaald en die jolly kost over de 300
ik koop liever een 80 blok en gooi daar een 110,of 125 onder met een leuke carb en uitlaat,ben ik net zoveel kwijt als ik een beetje slim koop


Ns1 blokje kopen met ns1 carb en ns1 uitlaat of gilardoni uitlaat.
 
"Risico is extra leven"
NSR-brakka 30-6-2013 14:10 Print reply

Posts: 138
das een goeie dat jij dat opmerkt! want ik zat tijdje geleden te denken aan een ns1 blok,maar heeft die dezelfde ophangingen voor het blok als nsr??

enigste waar ik mee zit is dat als ik een zuiger kapot rij of een andere moet hebben ik dat gekut heb met die achterlijke penmaat....
had ik bij me ns1 die ik had toen ik 16 was ook,ik moest nieuwe zuiger,was niet zo heel makkelijk te krijgen zegmaar

net ff gepoetst @ laatste 2 fotos klaar voor de zondagrit

Dit bericht is gewijzigd door NSR-brakka op 30-6-2013 om 14:15 uur.
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
NS1-Whisperer 30-6-2013 14:22 Print reply

Posts: 2160
Mooi gepoetst.

Blok ophanging is exact hetzelfde. is gewoon plug and play.
Zuigers kan je gewoon origineel bij honda bestellen, doe ik zelf ook. ben circa 50 euro kwijt voor een zuiger met veren, heb je gewoon goeie kwaliteit.
( www.cmsnl.com )

Als het goed is kan je ook een andere smal end naaldlager monteren zodat je pen 12 zuigers kunt monteren. Maar hier moet ik zelf ook nog achteraan waar die te vinden zijn. Is dat niet mogelijk dan kan je ook een pen 12 krukas van een mbx erin doen ofzo.

Onderdelen zijn er nog genoeg te vinden, alleen een kwestie van de goede leverancier's weten
 
"Risico is extra leven"
NSR-brakka 30-6-2013 20:24 Print reply

Posts: 138
ja ik heb deze nsr bij honda80cc.nl gekocht,daar kom ik weleens en bij motoimport,das hier namelijk vlak in de buurt
een ns1 blok is wel lekker voor eronder,maar als ik een pen 12 krukas erin doe van een mbx dan ist ook mogelijk om daar dan een 110,125 ofzo erop te doen of is het carter daar niet geschikt voor?
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
NS1-Whisperer 30-6-2013 20:29 Print reply

Posts: 2160
ns1 carters moet dat prima op kunnen. Past elke maat cilinder op geloof ik
Bloknummer begint dan met: DC02E en er zit een extra sensor in voor de vervroeging van de ontsteking.

Maar een 125 cilinder is in het echt maar 98cc ongeveer. Een 55mm cilinder zit zo rond de 100cc geloof ik. Gek genoeg worden ze verkocht als 125cc maar zijn eigenlijk 100cc
 
"Risico is extra leven"
NSR-brakka 30-6-2013 20:33 Print reply

Posts: 138
ja dat weet ik,das echt achterlijk want wat voor belang heeft dat?
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved