Hey eikel jij weet zeker wel waar ik goedkoop een setje stuurdoppen kan vinden?
Zodat niet elke keer je handvaten scheuren zodra je pleurt. Jij lijkt er ook last van te hebben
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
Moet je handkappen kopen die tot aan het stuureind komen harrie
Oja, ik koop trouwens een complete ontsteking met lichtspoel. Geen gezeik met eentje maken op mijn originele
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Venlonaer
Moet je handkappen kopen die tot aan het stuureind komen harrie
Oja, ik koop trouwens een complete ontsteking met lichtspoel. Geen gezeik met eentje maken op mijn originele
[...]
Mwah dat ding ligt dan alsnog uit elkaar voor revisie
En dan lekker m'n polsen breken op de crossbaan, nee danku.
Nog nooit iemand met gesloten handkappen zien rijden op de crossbaan.
Open handkappen zou wel kunnen maar dan zit ik dus nog met hetzelfde probleem..
Wat denk je dat een onsteking+lichtspoel kost trouwens?
Dit bericht is gewijzigd door j0ren op 4-3-2013 om 22:56 uur.
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
Ik heb anders nog nooit iemand in de cross horen janken dat de handvatten kapot waren.. Die dingen kosten 8euro, niet zo janken man
Elke maand een setje handvaten gaat toch aantikken. En ze erop zetten/afhalen is ook niet het leukste klusje.
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
Gewoon ergens een setje stuurdoppen vinden dan, anders het bevestigingsmateriaal van handkappen kopen en dan dat gebruiken.
Ontsteking met lichtspoel zag ik ergens voor €134,- geloof ik.
En idd, handvatten monteren is een kwestie van ze in een pan met warm water te flikkeren en een zeepsopje op je stuur te doen en dan glijden ze er zo op .
Demonteren is gewoon lossnijden.
Allebei zo gedaan .
Dit bericht is gewijzigd door Venlonaer op 5-3-2013 om 0:20 uur.
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
mooi ding! zie je weinig cr125 enduro's. koppeling mag je wat minder gebruiken, ik vindt persoonlijk dat het rijden ook fijner is wanneer je hem minder gebruikt...
koppeling minder gebruiken? op een crossbaan laat je bij een 125 de hevel nauwelijks los.. gaat prima zo, en de bak vind met koppeling schakelen fijner, dus dat zou ik op de weg ook gewoon doen, krijgt alles minder klappen op de weg die normaal misschien door mul zand opgevangen zouden kunnen worden.