En dat Mugen powervalve ding is wel vet, maar ook prijzig...
Ik werk in deze volgorde; blok, frame coaten, elektriciteit, wielen en remmen. Daarna komt wel ergens een nieuw zadeldekje, kappen enz.
Ik wil trouwens nog een andere uitlaat erop knallen, was aan het zoeken wat het verschil is tussen een aantal uitlaten.
En dan zou ik persoonlijk nog het kapje (van de luchtfilter?) wat net voor de zijplaat zit , zwart laten en het frame zwart maken.
Maargoed dat is persoonlijke smaak.
Ja luchtfilterbox kan ik nog altijd zwart maken met plastidip als ik wil, en als 't me niet bevalt trek ik de plastidip er zo van af.
Nog 3 shopjes. Gouden vork met witte filterbox, gouden vork met zwarte box en een gewone shop met een zwart box.
Voorvork wel of niet anodiseren net als de wielen?
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
filterbak plastidippen? ik heb er zowat de gaten in zitten van het schuren met je laarzen, dus denk niet dat plastidip lang zal blijven zitten
Hmm ik zie het wel, plastidip is bovendien niet slap ofzo
Dit bericht is gewijzigd door Venlonaer op 31-1-2013 om 17:14 uur.
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Venlonaer
Heb al iemand die als het goed is een heleboel meuk in 1 keer kan bezorgen (kappen, zadel, koplampkap, spatbord)
Even kijken hoeveel 't kost bij hem, anders bestel ik wel bij hem hierboven.
Dit bericht is gewijzigd door Venlonaer op 31-1-2013 om 20:16 uur.
Nice!
Meteen op je bek, daar leer je van haha.
Cr125 is veel te onvoorspelbaar in de sneeuw man
Wat betreft schakelen met laarzen, je moet niet proberen je enkel proberen te bewegen. Gewoon je hele poot omhoog raggen tegen dat pookje, hoeft echt niet subtiel
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel