Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - CR125 van Kristián

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1112 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery CR125 van Kristián
Geplaatst door Venlonaer op 3-1-2013 23:07
Hits Deze gallery is 16922 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CR125 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood / 1993
Opgegeven max. vermogen 35 pk / 26 kW
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
ke [Toon slechts deze afbeelding]
tak [Toon slechts deze afbeelding]
je [Toon slechts deze afbeelding]
moeder [Toon slechts deze afbeelding]
op [Toon slechts deze afbeelding]
handkap nam afscheid [Toon slechts deze afbeelding]
oeps [Toon slechts deze afbeelding]
oeps [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 3 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

NS1-Whisperer 6-1-2013 0:02 Print reply

Posts: 2160
persoonlijk vind ik de originele cr kappen en spatborden het mooist. Staat lekker dik

Moet het wel een strak setje zijn, geen verkleurde rommel met 8 verschillende stickers. En dan nog, je kunt ook te veel opvallen met zo'n ding in een grote stad.
 
"Risico is extra leven"
Venlonaer 6-1-2013 8:47 Print reply

Posts: 2431
Zo:




Vind ik het ook wel geil, vooral die eerste. Die pas ik denk ik ook hier toe. Alleen dan de voorvorkprotectors wit en het voorspatbord ook.
Zodat de verhouding wit-rood toch nog een beetje goed blijft als ik de wielen rood laat anodiseren.

Zal wel mijn benzine tank weer mooi wit moeten krijgen, iemand een how-to?

Achterbrug ook coaten of niet?
Is moeilijk

Dit bericht is gewijzigd door Venlonaer op 6-1-2013 om 8:48 uur.
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
Brommers en meer 6-1-2013 9:06 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Venlonaer
Zo:

afbeelding
afbeelding

Vind ik het ook wel geil, vooral die eerste. Die pas ik denk ik ook hier toe. Alleen dan de voorvorkprotectors wit en het voorspatbord ook.
Zodat de verhouding wit-rood toch nog een beetje goed blijft als ik de wielen rood laat anodiseren.

Zal wel mijn benzine tank weer mooi wit moeten krijgen, iemand een how-to?

Achterbrug ook coaten of niet?
Is moeilijk

Dit bericht is gewijzigd door Venlonaer op 6-1-2013 om 8:48 uur.


Is een plastic tank zeker in dat geval geef ik je weinig kans die ademen kan je beter een witte halen ipv zelf verven

Edit: je tank is wit dus waarom moet die overgespoten worden

Dit bericht is gewijzigd door Brommers en meer op 6-1-2013 om 9:07 uur.
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
Venlonaer 6-1-2013 9:10 Print reply

Posts: 2431
Nergens gezegd dat ik hem ging spuiten, weet ook dat die ademen dus dacht meer aan iets van opschuren etc.
Alleen hoe gaat dat met een plastic tank?

En op de foto's ziet ie er wit uit, maar er gewoon troep op van grond enzo.

Ik zal eerst eens kijken hoeverre remmenreiniger werkt..

edit:
Al wat gevonden

http://www.motor-for...ar-SM-project-3.html

Dus eerst schoonmaken met Cif en daarna bleek erop klappen, daarna zie ik wel verder...

Gelijk nog een mooi stukje gevonden voor wat inspiratie


Dit bericht is gewijzigd door Venlonaer op 6-1-2013 om 9:16 uur.
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
bartbrouwer 6-1-2013 10:29 Print reply
Posts: 529
mooi opwrijven met commendant, iets anders heb ik ook wel eens gezien, een dun laagje plastic wegschrapen met een scheermesje oid en dan dat met een verfafbrander warm maken dat alle krasjes wegsmelten.

http://www.youtube.com/watch?v=KJb5IPOx2l0
 
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125
Venlonaer 6-1-2013 10:31 Print reply

Posts: 2431
Had ik al bij Keiji gezien ja.
Dat wou ik eigenlijk als laatst bewaren
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
bartbrouwer 6-1-2013 11:57 Print reply
Posts: 529
misschien een nieuw tankje van ebay fixen ofzo? ik weet niet of dat te doen is qua prijs, die orginele mtx tankjes kosten 350 piek maar dat zal dit niet kosten

 
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125
der Chef 6-1-2013 12:26 Print reply

Posts: 3265
De tank met cif/jif schoonmaken werkt idd goed
 
NS1-Whisperer 6-1-2013 12:28 Print reply

Posts: 2160
dat eerste plaatje is inderdaad wel een super strak ding.

Die richting zou ik inderdaad wel uit gaan.


Achterbrug zou ik polijsten tussen de lasnaden in. dus zonder het stuk waar de ophanging zit en zonder de kettingspanners. alleen de ''Brug''.
 
"Risico is extra leven"
der Chef 6-1-2013 12:31 Print reply

Posts: 3265
Die frame beschemers van je voorbeeld foto zoek ik ook nog trouwens
 
bartbrouwer 6-1-2013 12:32 Print reply
Posts: 529
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
Die frame beschemers van je voorbeeld foto zoek ik ook nog trouwens


mooi zelf n alu plaatje maken met wat slotbouten dr doorhinne #beundebeunhaas xd
 
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125
Venlonaer 6-1-2013 15:26 Print reply

Posts: 2431
Bedankt voor de reacties, frame beschermers wil ik ook nog wel. Vult weer wat mooi op

Overigens zal ik geen nieuwe tank kopen... Anders plastidip ik hem wel wit, dat is ook mooi.

Net wezen rijden.
Je kan het niet echte wheelies noemen, maar 't zijn de eerste keren dat ik met 't voorwiel van de grond kom




Video einz


Totaal geen grip met die natte kut bladeren

Die andere volgt nog

 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
ChielTZR 6-1-2013 17:45 Print reply

Posts: 6016
haha, mooie foto's.
autowheelies ftw
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Venlonaer 6-1-2013 18:04 Print reply

Posts: 2431
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
haha, mooie foto's.
autowheelies ftw

Eerste wheelies ooit hahaha...

Hier nog deel 2, eerste keer met laarzen dus schakel voor geen meter.



Dit bericht is gewijzigd door Venlonaer op 6-1-2013 om 18:04 uur.
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
NS1-Whisperer 6-1-2013 18:05 Print reply

Posts: 2160
Klinkt goed!

Wel een beetje jammer van die natte kut.


Edit: Ooh, laat maar. Blaadjes en shit

Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 6-1-2013 om 18:05 uur.
 
"Risico is extra leven"
ChielTZR 6-1-2013 18:06 Print reply

Posts: 6016
part 2 is hetzelfde als deel 1?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Venlonaer 6-1-2013 18:07 Print reply

Posts: 2431
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
part 2 is hetzelfde als deel 1?

f5
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
ChielTZR 6-1-2013 18:08 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Venlonaer
[...]

f5




wheelien probeer ik nu ook te oefenen, eigenlijk zolang je maar de achterrem in de aanslag houdt kan er niet veel gebeuren.

heb je al crossbaan die je gaat gebruiken of?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Venlonaer 6-1-2013 18:11 Print reply

Posts: 2431
Hou idd altijd de poot klaar om op de achterrem te trappen ja
Eh, d'r is hier een baan pas nieuw. Maar daar kom ik voorlopig niet gezien ik geen rijbewijs heb en geen vervoer heb.
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
ChielTZR 6-1-2013 18:13 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Venlonaer
Hou idd altijd de poot klaar om op de achterrem te trappen ja
Eh, d'r is hier een baan pas nieuw. Maar daar kom ik voorlopig niet gezien ik geen rijbewijs heb en geen vervoer heb.


Nja, eerst valt er ook nog genoeg te oefenen.
Gewoon een tof apparaat
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
kenny77 6-1-2013 20:46 Print reply

Posts: 29286
Klinkt leuk!
 
Toon 6-1-2013 21:39 Print reply

Posts: 1679
Nice!

Hoe veel uren/km's een zuigertje zou zo een apparaat willen?
 
Venlonaer 6-1-2013 22:12 Print reply

Posts: 2431
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


Nja, eerst valt er ook nog genoeg te oefenen.
Gewoon een tof apparaat

Idd hahaha....
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Klinkt leuk!

sws
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Toon
Nice!

Hoe veel uren/km's een zuigertje zou zo een apparaat willen?

Nou ik weet het nog steeds niet zeker, maar veel zeggen dat je op de crossbaan je zuiger bij 15u moet vervangen.
Zal vast wel ietsjes meer hier zijn omdat het een enduro is, en omdat ik op de weg ga rijden.
Moet ik nog achterkomen, zodra ik op de weg ga rijden zal ik vanaf 15u de zuiger elke 5 u inspecteren.

Gok dat ie op straat misschien wel 30u meegaat?
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
Toon 6-1-2013 22:27 Print reply

Posts: 1679
Zou je je ook kunnen baseren op het starten, vb in 1 kick = ok?
Vlot doortrekken enz ?
 
Venlonaer 6-1-2013 22:38 Print reply

Posts: 2431
Klopt, maar daar heb ik weinig ervaring mee. Weinig compressie okej, maar ik geef de voorkeur aan de zuiger liever eerst te bekijken op barstjes enzo dan dat ik ik kijk naar het rijgedrag.
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved