persoonlijk vind ik de originele cr kappen en spatborden het mooist. Staat lekker dik
Moet het wel een strak setje zijn, geen verkleurde rommel met 8 verschillende stickers. En dan nog, je kunt ook te veel opvallen met zo'n ding in een grote stad.
Vind ik het ook wel geil, vooral die eerste. Die pas ik denk ik ook hier toe. Alleen dan de voorvorkprotectors wit en het voorspatbord ook.
Zodat de verhouding wit-rood toch nog een beetje goed blijft als ik de wielen rood laat anodiseren.
Zal wel mijn benzine tank weer mooi wit moeten krijgen, iemand een how-to?
Achterbrug ook coaten of niet?
Is moeilijk
Dit bericht is gewijzigd door Venlonaer op 6-1-2013 om 8:48 uur.
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
Vind ik het ook wel geil, vooral die eerste. Die pas ik denk ik ook hier toe. Alleen dan de voorvorkprotectors wit en het voorspatbord ook.
Zodat de verhouding wit-rood toch nog een beetje goed blijft als ik de wielen rood laat anodiseren.
Zal wel mijn benzine tank weer mooi wit moeten krijgen, iemand een how-to?
Achterbrug ook coaten of niet?
Is moeilijk
Dit bericht is gewijzigd door Venlonaer op 6-1-2013 om 8:48 uur.
Is een plastic tank zeker in dat geval geef ik je weinig kans die ademen kan je beter een witte halen ipv zelf verven
Edit: je tank is wit dus waarom moet die overgespoten worden
Dit bericht is gewijzigd door Brommers en meer op 6-1-2013 om 9:07 uur.
mooi opwrijven met commendant, iets anders heb ik ook wel eens gezien, een dun laagje plastic wegschrapen met een scheermesje oid en dan dat met een verfafbrander warm maken dat alle krasjes wegsmelten.
misschien een nieuw tankje van ebay fixen ofzo? ik weet niet of dat te doen is qua prijs, die orginele mtx tankjes kosten 350 piek maar dat zal dit niet kosten
Hou idd altijd de poot klaar om op de achterrem te trappen ja
Eh, d'r is hier een baan pas nieuw. Maar daar kom ik voorlopig niet gezien ik geen rijbewijs heb en geen vervoer heb.
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Venlonaer
Hou idd altijd de poot klaar om op de achterrem te trappen ja
Eh, d'r is hier een baan pas nieuw. Maar daar kom ik voorlopig niet gezien ik geen rijbewijs heb en geen vervoer heb.
Nja, eerst valt er ook nog genoeg te oefenen.
Gewoon een tof apparaat
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Hoe veel uren/km's een zuigertje zou zo een apparaat willen?
Nou ik weet het nog steeds niet zeker, maar veel zeggen dat je op de crossbaan je zuiger bij 15u moet vervangen.
Zal vast wel ietsjes meer hier zijn omdat het een enduro is, en omdat ik op de weg ga rijden.
Moet ik nog achterkomen, zodra ik op de weg ga rijden zal ik vanaf 15u de zuiger elke 5 u inspecteren.
Gok dat ie op straat misschien wel 30u meegaat?
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
Klopt, maar daar heb ik weinig ervaring mee. Weinig compressie okej, maar ik geef de voorkeur aan de zuiger liever eerst te bekijken op barstjes enzo dan dat ik ik kijk naar het rijgedrag.
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.